برگزاري جلسه هماهنگي اقدامات ترافيکي اربعين در يزد

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: روز گذشته جلسه هماهنگي اقدامات ترافيکي و اجرايي مرتبط با مراسم اربعين با حضور رئيس پليس راه استان يزد و همچنين نمايندگان دستگاه هاي مختلف، در قرارگاه پليس راه اين استان برگزار شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: در اين جلسه سرهنگ "احمدمظفري" رئيس پليس راه استان يزد در خصوص چگونگي همکاري بين دستگاه هاي دولتي با پليس و همچنين نحوه تردد اتوبوس­هاي مسافربري در مسير جاده­ها، نکاتي را بيان کرد.

 

بصيرت افزايي و کسب بصيرت براي همه يک وظيفه و تکليف است

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: حجت الاسلام "صابري اراکي" با اشاره به توطئه­هاي متفاوت و مختلف دشمنان انقلاب اسلامي و نفوذ بيگانگان در فرهنگ، عقايد و اعتقادات ملت، مهمترين عامل براي جلوگيري از نفوذ دشمنان را داشتن بصيرت عقلي و قلبي دانست و گفت: بصيرت افزايي و کسب بصيرت براي همه يک وظيفه و تکليف است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: حجت الاسلام "صابري اراکي" در جلسه بصيرت کارکنان پليس استان يزد گفت: غفلت از ياد خدا و بي تفاوتي به دستور دين با تهذيب نفس سازگاري ندارد؛ اگر مي­خواهيم به خدا برسيم بايد تهذيب نفس داشته باشيم.

اين استاد حوزه و دانشگاه، مهمترين، واضح ترين و اصيل ترين ارزش انسان را به ميزان بالا رفتن او از مسير الهي دانست و افزود: انسان ها بدون توجه به مسير الي الله، مانده در راه و بيچاره اند.

وي، با بيان اينکه قرآن و عترت دو گوهر گرانبهاي خداوند سبحان براي همه مخلوقات عالم است، افزود: اگر امروز در دنيا انسان ها دچار انحرافات فکري و انديشه اي مي شوند به علت خروج از مسير اهل بيت و عصمت و طهارت است.

حجت الاسلام "صابري­اراکي" با اشاره به لزوم بصيرت افزايي، گفت: در زمان ائمه معصومين عليهم السلام نيز مدافعان و مخالفان آنها به انجام واجبات نماز و روزه مي پرداختند اما گروه مخالفان به دليل نداشتن بصيرت و بينش کامل، جبهه حق و باطل را نشناختند و از مسير اصلي منحرف شدند.

وي، با اشاره به توطئه­هاي متفاوت و مختلف دشمنان انقلاب اسلامي و نفوذ بيگانگان در فرهنگ، عقايد و اعتقادات ملت، مهمترين عامل براي جلوگيري از نفوذ دشمنان را داشتن بصيرت عقلي و قلبي دانست و گفت: بصيرت افزايي و کسب بصيرت براي همه يک وظيفه و تکليف است.

حجت الاسلام صابري اراکي در پايان سخنراني خود، خاطرنشان کرد: عزت امروز ايران اسلامي مديون ايثارگري و فداکاري شهدا و صبوري خانواده ايثارگران است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا