5 مسافر اتوبوس 7 کيلو و 200 گرم بلع و انباري داشتند

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: ماموران پليس شهرستان "اردکان" استان يزد، پنج مسافر اتوبوس مسير "بندرعباس" به "تهران" را با 7 کيلو و 200 گرم ترياک به صورت جاساز بلع و انباري شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرهنگ "سيدرضاصادقيان" فرمانده انتظامي شهرستان اردکان درباره اين خبر، گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان، هنگام کنترل خودروهاي عبوري، يکدستگاه اتوبوس مسافربري مسير "بندرعباس" به "تهران" را براي بازرسي متوقف کردند.

سرهنگ صادقيان ضمن اشاره به رفتار و حالات مشکوک چند نفر از مسافران اتوبوس، گفت: ماموران پليس در بازرسي از پنج تن از مسافران اين اتوبوس، مقدار 7 کيلو و 200 گرم ترياک را به صورت جاساز بلع و انباري از معده آنها کشف کردند.

وي افزود: متهمان، اين موادها را در بسته هاي کوچک و به صورت بلع و انباري در معده خود جاساز کرده و قصد انتقال به "تهران" را داشتند که توسط ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان، شناسايي و دستگير شدند.

رئيس پليس شهرستان اردکان در پايان، تصريح کرد: متهمان جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

 نظارت توام با آموزش، صيانت کارکنان را در پي خواهد داشت

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامي استان يزد، يکي از موارد مهم و اثربخش در صيانت کارکنان را توجيه و آموزش دانست و گفت: نظارت توام با آموزش، صيانت کارکنان را در پي خواهد داشت.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سردار "ايرج کاکاوند" در هشتمين کميسيون قرارگاه جهادي صيانت اين استان ضمن اشاره به نقش مهم مسئولان و فرماندهان در کاهش جرايم کارکنان، گفت: نقش فرماندهان و مسئولان در نظارت بر کارکنان زير مجموعه خود، نقش کليدي را در کاهش جرايم دارد.

وي، نظارت مديران بر کارکنان زير مجموعه خود را در پيشبرد اهداف سازماني، بسيار اثرگذار دانست و ادامه داد: مديران بايد نظارت را در سرلوحه کار خود داشته باشند.

سردار کاکاوند، يکي ديگر از موارد مهم و اثربخش در صيانت کارکنان را توجيه و آموزش دانست و گفت: نظارت توام با آموزش، صيانت کارکنان را در پي خواهد داشت.

 فرمانده انتظامي استان يزد در ادامه، تصريح کرد: نيروي انساني يکي از مهمترين سرمايه هاي سازمان پليس است که بايد با نظارت و آموزش مورد صيانت قرار گيرد.

اين مقام ارشد انتظامي، خاطرنشان کرد: اهميت دادن به کارکنان زيرمجموعه توسط مديران، شناسايي افراد در معرض آسيب و همچنين مساعدت به کارکناني که داراي مشکلات هستند، نقش بسيار مهمي را در صيانت کارکنان، خواهد داشت.

رئيس پليس استان يزد در خاتمه ابراز اميدواري کرد، مديران و مسئولان پليس، هميشه دغدغه صيانت کارکنان را مد نظر داشته باشند تا بتوانيم در سايه­ي الطاف الهي، روز به روز شاهد کارکرد بهتر پليس و افزايش رضايت مندي شهروندان، باشيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا