به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: اولین نشست کتابخوان ویژه مدارس به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ابرکوه و همکاری اداره آموزش و پرورش در دبیرستان این شهرستان برگزار گردید.

در این نشست دانش آموزان شرکت کننده ، هر یک به معرفی کتاب خود پرداختند.

"فاطمه موسویان" مسئول کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان ابرکوه گفت: این طرح به لحاظ ارتباط کتاب با دانش آموزان، مورد استقبال بیشتری قرار خواهد گرفت و این بدون شک به افزایش سطح کتاب‌خوانی کمک می‌کند.

"قاسم برزگر" رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ابرکوه نیز با تاکید بر لزوم ایجاد فرهنگ کتاب‌خوانی عمومی در جامعه گفت: بسیاری از مردم به این جهت کتاب نمی‌خوانند که هنوز با قدرت معجزه‌گر کتاب در همراهی کردن انسان‌ها آشنا نیستند و برای ایجاد چنین آشنایی باید موضوع کتاب و مطالعه در سطح جامعه مطرح شود.

وی گفت: طرح کتاب‌خوان به جهت ارتباط با عموم مردم و سطح گستردگی که دارد می‌تواند در این زمینه بسیار مفید باشد، به ویژه اینکه قرار است افراد تجربه‌های شخصی‌شان از کتاب را منتقل کنند و  اساساً هر طرحی که‌ بتواند کتاب را در جامعه باز کند، مفید است.

گفتنی است، نخستین نشست کتابخوان ویژه مدارس در ابرکوه امروز یکشنبه اول آذر در سالن اجتماعات دبیرستان عصمت ابرکوه برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا