معاون اداري و پشتيباني سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از اعلام امتياز نهايي بيش از 3400 نفر از مربيان حق التدريس مصاحبه شده به سازمان سنجش و آموزش و سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور خبر داد .

معاون اداري و پشتيباني سازمان  آموزش فنی و حرفه ای کشور از اعلام امتياز نهايي بيش از 3400 نفر از مربيان حق التدريس مصاحبه شده به سازمان سنجش و آموزش و سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور خبر داد .

      به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: رهام كيائي، با اعلام اين خبر بيان داشت: پس از انجام مصاحبه حدود 3800 نفر از مربيان حق التدريس واجد شرايط استان ها، در فايل ارسالي در مرحله اول امتياز نهايي 3 هزار 459 نفر با اعمال ضرايب مربوط به بومي، سنوات، مدرك و رشته تحصيلي در نمرات حيطه عمومي، تخصصي و مصاحبه، تعيين و با هماهنگي سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور اين فايل در اختيار سازمان سنجش و آموزش كشور قرار گرفت.

رهام كيائي در ادامه اظهار داشت: به منظور تسريع در فرآيند تبديل وضعيت مربيان حق التدريس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، مقرر گرديد امتيازات نهايي داوطلبان به صورت مرحله اي در اختيار سازمان سنجش و آموزش كشور قرار گيرد.

وي افزود: در اولين مرحله ليست تكميلي تعدادي از استان هاي محروم از جمله سيستان و بلوچستان، كردستان، خراسان جنوبي، كهگيلويه و بويراحمد و بوشهر براي اعلام نظر در اختيار دفتر گزينش سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور قرار گرفته است.

رهام كيائي در ادامه تصريح كرد: پس از اعلام رسمي قبول شدگان از سوي سازمان سنجش و آموزش كشور و تأييد توسط دفتر گزينش سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و با رعايت تشريفات قانوني، صدور احكام قبول شدگان نهايي با الويت مناطق محروم انجام خواهد شد.

وي اظهار اميدواري نمود كه صدور احكام كارگزيني بخش اعظمي از قبول شدگان در سه ماهه چهارم سال جاري انجام پذيرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا