استاندار یزد در پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: بسيجي به همه دلاورمردان و عاشقاني گفته مي شود كه در مسير دفاع از حرمت و حريم مكتب و ولايت سر از پا نمي شناسند و همواره در همه صحنه ها حضور دارند.

متن کامل پیام «سید محمد میرمحمدی» به شرح ذیل است:
«هفته بسيج با عطر و بوي شهيدان و شاهدان و امام شهيدان فرا ميرسد، امامي كه جمهوري اسلامي ايران را بنيان گذار شد و فرهنگ پيروزي خون بر شمشير و اعجاز شهادت و شكوه مذهب و عظمت شيعه را دوباره در صحنه حيات و جامعه به ارمغان آورد و عصاي موسي و نفس مسيح و تبر توحيدي ابراهيم بت شكن را در باورها زنده كرد و ارتش بيست ميليوني بسيج مستضعفين را تدبير نمود تا فرهنگ عزت و سربلندي، استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي و باور پيروزي نهايي حق بر باطل جاويد و پايدار بماند.
 در اين راستا تلاش و جهاد و كسب علم و فضيلت و تقوا در برپايي ارزش ها يك وظيفه است و در دفاع از مسلمانان و مستضعفان و دفاع از حرمت و حريم مكتب و ولايت هرگز سستي راه نخواهد يافت. در نظام جمهوري اسلامي،  بسيجي به همه دلاورمردان و عاشقاني گفته مي شود كه در اين مسير سر از پا نمي شناسند و همواره در همه صحنه ها حضور دارند.
بسيج مدرسه عشق است كه بوي بهار وصل و طراوت يقين از آن به مشام مي رسد و فضاي مدرسه را عشق و ايثار فرا گرفته است. در جهان امروز كه در بعضي مناطق بدسگالي ها و پليدي ها بر جان مسلمين و مظلومان عالم تاختن آورده است و براي انقلاب و كشور ما نيز روياهائي در سر دارند و نقشه ها مي‌كشند وقتي سربلند و پيروزيم كه چون سابق در سايه رهبري داهيانه رهبر فرزانه انقلاب و همدلي و همزباني و وحدت و ياري دولت كريمه تدبير و اميد، چون قطره ها سر بر هم آريم، دريا شويم و موج برانگيزيم و با روحيه بسيج و بسيجي حماسه ساز ضرورت هاي روزگار شويم. اينجانب اين هفته مقدس را به همه و بخصوص به كسانيكه قلباً و عملاً بسيجي اند تبريك عرض مي كنم و اميدوارم خداوند به بركت خون پاك شهيدان اين خاك لاله گون و اين نهضت بزرگ را حفظ فرمايد و همه را در خدمت به آن موفق و مؤيد بدارد.»

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا