نشست صمیمی مسئولین هیئت شنای استان با واترپلوییست های یزدی با حضور رئیس و دبیر هیات،مدیرعامل باشگاه پیشگامان ، مسوول کمیته داوران هیات، سرپرست، مربیان و بازیکنان واترپلوییست استان تشکیل شد.

در این نشست که به منظور تجلیل از بازیکنان تیمهای واترپلو  پیشگامان و هیئت شنای استان یزد و بحث و تبادل نظر در راستای ارتقاء ورزش شنا و واترپلو  به همراه ضیافت شام در هتل مظفر یزد برگزار شد ابوالفضل باغستانی ضمن تشکر از حمایتهای بیدریغ باشگاه پیشگامان اظهار داشت ما به درستی میدانیم پس از لطف خداوند ، حجم و ارزش فعالیتهای پشت صحنه ی همه ی عوامل باشگاه موثرترین عامل در موفقیت تیم و ورزشکاران است و همواره تلاش نمودیم این اعتماد را جلب و مضاعف کنیم.
وی همچنین از حمایتهای مادی و معنوی رئیس هیات در سالهای متمادی تشکر و قدردانی نمود و به شناگران و واترپلوئیستها یادآور شد که این جلسات و نشستها مسئولیت ما را سنگین تر میکند.
در ادامه پیشکوهی پور مدیر عامل باشگاه پیشگامان ضمن تشکر از فعالیتهای مسوولین هیات شنا،شیرجه و واترپلو و همچنین تبریک مقام قهرمانی مسابقات واترپلو نوجوانان کشور در زنجان، این نکته را یادآور شد که پیشگامان سه سال گذشته با مطالعه و شناخت نسبت به سرمایه گذاری در این رشته اقدام کرد و خوشحالیم که شما ورزشکاران توانستید مزد این حمایتها را تا اینجا به خوبی بدهید. البته این تازه اول راه است و مطمئن هستیم اگر ادامه مسیر را با برنامه ریزی بهتر، دقت و همدلی مضاعف طی کنید به نقطه اوج خود به سرعت نزدیک میشویم.
وی همچنین ضمن تشکر از فعالیتهای مربیان و کادر فنی تیم از آنان خواست علاوه بر مباحث فنی به امور تحصیلی دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشند.
محمدرضا باغستانی رئیس هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان یزد نیز ضمن عرض تبریک موفقیتهای کسب شده اخیر توسط شناگران و واترپلوئیستها از حمایتهای خالصانه و همه جانبه مسئولین باشگاه پیشگامان بویژه مدیرعامل آن تشکر نمود.
وی خطاب به واترپلوئیستها عنوان کرد : کسب موفقیت و از همه مهتر حفظ و ارتقاء آن در گرو عواملی چون تفکر برنامه ریزی، نظم فردی و تیمی، همیت و غیرت، تقویت روحیه تیمی و از همه مهمتر توکل بر خداوند متعال دانست.باغستانی  همچنین اظهار داشت: جنگندگی و صلابت شما در مسابقات لیگ واترپلو زیر17 سال کشور را در بازبینی فیلمهای این مسابقات دیدم و از تلاش و تعصب شما قدردانی می کنم. رییس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو استان یزد در پایان ابراز امیدواری نمود با برنامه ریزی کادرفنی و تلاش و کوشش مضاعف بازیکنان و حمایتهای باشگاه پیشگامان یزد بتواند به زودی جایگاه درخشان گذشته خود را بازیابد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا