تیم های رباتیک پژوهشسرای دانش آموزی شهرستان طبس در هفتمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی در استان یزد که در تاریخ 28 و 29 آبان ماه 94 در محل دانشگاه یزد برگزار گردید

طبس-قلی زاده ثالث"قاسمعلی محمدی مدیر پژوهشسرای دانش آموزی دکتر حسابی  طبس اظهار داشت"تیم های رباتیک پژوهشسرای دانش آموزی شهرستان طبس در هفتمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی در استان یزد که در تاریخ 28 و 29 آبان ماه 94 در محل دانشگاه یزد برگزار گردید گوی سبقت را از همه ی استان های شرکت کننده ی کشورربودند و موفق به کسب دو مقام اول کشوری در رشته های فوتبالیست دبیرستان و حل ماز هوشمند و کسب مقام دوم کشوری در رشته ی فوتبالیست دبیرستان گردیدند.

وی افزود"در این دوره از مسابقات که با شرکت 400 تیم از 22 استان کشور در محل دانشگاه یزد و با همکاری وزارت آموزش و پرورش ، پارک علم و فن آوری ، دانشگاه یزد و سازمان ملی نخبگان و با نظارت سازمان ملی یونسکو برگزار شد. مقام اول فوتبالیست دبیرستان به آقایان ابوالفضل آشنا و محمد امین ظریف از دبیرستان شهید رجایی طبس رسید . شایان ذکر است که این دو دانش آموزمقام اول حل ماز هوشمند را نیز از آن خود نمودند. همچنین مقام دوم فوتبالیست دبیرستان به دانش آموزان علی اسدی از دبیرستان فردوسی و نوید رضا هادیان از دبیرستان شهید رجایی طبس رسید.

شایان ذکر است که پژوهشسرای دانش آموزی شهرستان طبس با 5 تیم در این دوره از مسابقات شرکت نموده بود که 3 تیم موفق به کسب مقام گردیدند.

معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طبس عناوین کشوری کسب شده را به دانش آموزان و خانواده های آنها و مربیان پر تلاششان و همچنین به عموم همشهریان عزیز طبسی تبریک عرض می نماید.

ضمنا پژوهشسرای دانش آموزی دکتر حسابی جهت دوره های جدید رباتیک از تاریخ 94/09/07 از بین دانش آموزان دختر و پسر علاقمند در تمامی مقاطع تحصیلی ثبت نام به عمل می آورد .

 

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های 32822141 و 32831190 تماس حاصل نمایند.   










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا