مراسم شهادت حضرت رقیه (س) در محل کانون غنچه های هلال احمر مزکز امور جوانان نیر یزد با حضور امام جمعه محترم نیر و غنچه های هلال برگزار شد .

سید علی طباطبائی فر مسئول مرکز امور جوانان نیز اظهار داشت : همزمان با ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع)  و با هدف آشنایی کودکان با شخصیت دختر کوچک حضرت امام حسین(ع) حضرت رقیه (س)  اعضا کانون  غنچه های هلال احمر نیر ضمن برپایی مراسم عزاداری و قرآن خوانی و انجام فرایض معنوی و هدیه به آن حضرت، یاد این بانوی سه ساله را گرامی داشتند.

طباطبایی فر خاطر نشان کرد : دراین مراسم عزاداران و دل‌دادگان نهضت حسینی و غنچه های هلال به سوگواری پرداختند.

مسئول مرکز امور جوانان نیر گفت : در این مراسم که اعضاء سازمان جوانان ، نونهالان مهد قرآن و خانواده های آنان حضور داشتند امام جمعه محترم نیر حجت الاسلام و المسلمین دهقانپور با موضوع قیام عاشورا وشهادت حضرت رقیه(س) به سخنرانی پرداخت..

امام جمعه محترم نیر با بیان اینکه  حضرت رقیه(س)  پس از 25 روز از حادثه عاشورا به شهادت رسید اظهار داشت: این حضرت اسوه و الگوی صبوری و عشق به ولایت معرفی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین دهقانپور با تاکید بر آشنایی با اصول دین مبین اسلام از دوران کودکی افزود:  برای دین‌دار و دین‌باور کردن فرزندان باید فرزندان از همان سنین خردسالی و کودکی با زیبایی‌های دین مبین اسلام آشنا ساخت.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا