همزمان با آغاز هفته بسيج فرماندار بافق به اتفاق جمعي از مسئولان ادارات و نهادها و فرماندهان پايگاه هاي مقاوت اين شهرستان به منظور تجدید میثاق با ولایت و رهبر معظم انقلاب با امام جمعه بافق دیدار کردند.

فرماندار بافق در اين ديدار با گراميداشت هفته بسيج و با اشاره به فرمان امام راحل (ره) مبني بر تشكيل بسيج مستضعفين در 5 آذر سال 58 گفت: بسيج يك قدرت بازدارنده در تمامي زمينه ها است كه به تدبير رهبر و يك مرجع عاليقدر با هدف دفاع از آرمان ها و دستاورد هاي انقلاب تشكيل شد.

سيد مهدي طلايي مقدم در ادامه بر نقش بسيج در صحنه هاي مختلف انقلاب و خدماتي كه اين نهاد در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگي در دولت هاي مختلف ارائه نموده است اشاره كرد و افزود: بسيج يك نهادي است كه توانسته در لايه هاي مختلف كشور از جمله مباحث اقتصادي ، امنيتي ، فرهنگي به خوبي وارد شود و آثار و دستاورد هاي مثبت آن را در دوران انقلاب و بعد از آن را شاهد هستيم.

طلايي مقدم همچنين با اشاره به شعار امسال و با بيان همدلي و همزباني بين بسيج و ملت و اينكه دولت وملت خودشان را از بسيج دور نمي دانند اظهارداشت: بسيج در تمامي برنامه ها همگام بوده است و ما وظيفه داريم اين ياد بود امام راحل (ره) را به نسلهاي آينده منتقل كنيم.

امام جمعه بافق در اين ديدار با گرامیداشت هفته بسیج و سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین اظهار کرد: این فرمان حاصل ژرف نگری ونگاه عمیق حضرت امام (ره) به مسائل انقلاب و نظام بود.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد وظایف بسیج در این برهه از زمان به تشریح مسئولیت های بسیج پرداخت و افزود: اعتقاد به مسئولیت پذیری و بصیرت و درک موقعیت نظام و انقلاب از مهمترین وظایف بسیجیان است.

سلیمانی بیان داشت : مبارزه با آسیب های اجتماعی و تلاش برای رفع تبعیض و فساد و کمک به دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به اجرای برنامه های دولت در این زمینه از دیگر وظایف بسیج است.

رضا جمالي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق نيز در اين نشست با بيان برنامه هاي اين نهاد در هفته بسيج و همچنين اشاره به دستاوردهاي نهاد مقدس بسيج در سطح منطقه افزود: تفكر بسيجي كه در ساير كشورهاي اسلامي رشد پيدا كرده است باعث شده كه اهداف و برنامه هاي استكبار جهاني را با شكست روبرو سازد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا