یزدفردا: همزمان با هفته جهاني كارآفريني و در راستای ترویج کارآفرینی همايش ویژه ای تحت عنوان " آشنايي با مباني كارآفريني " با حضور فرماندار ، جمعي از مسئولان و دانش آموزان در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در اين همايش ضمن تبريك هفته كارآفريني با اشاره به ظرفيت ها و توانمندي هاي شهرستان در حوزه هاي مختلف گفت : شهرستان بافق با توجه به تدوين سند توسعه حول چهار محور صنايع معدني و جوار فولادي ، جوار ريلي ، كشاورزي و گردشگري نقشه راه توسعه و پيشرفت را براي حضور و فعاليت سرمايه گذاران و عموم محيا نموده است.

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به اينكه کار آفرینی و نوآوری فرایندی از ارائه خلاقیت و استفاده از امكانت و فرصت هاي موجود است خاطر نشان كرد :يك کارآفرین سرمایه دار نیست ولی قادر است از سرمایه های راکد به خوبی استفاده کند. وي افزود : يك كارآفرين به منظور تحقق ايده اش با بهره گیری از امکانات و فرصت های موجود و تکیه بر دانش و استعدادهاي فردي خود مي تواند با مديريت خوب ايده اش را محقق ساخته و از اين راه كسب درآمد كند.

رئيس اداره كار ، تعاون و رفاه اجتماعي شهرستان بافق نيز ضمن تبريك هفته كارآفريني و تشكر از مساعدت هاي فرمانداري و دانشگاه آزاد مبني بر تشكيل اين همايش گفت : هدف از برگزاري تفهيم به دانش آموزان كه خلاقيت يك نوع فرهنگ براي بروز خلاقيت و نوآوري است.

در ادامه يكي از مديران موفق استان يزد در حوزه كارآفريني به ارائه تجربيات خود براي دانش آموزان پرداخت و تجربيات و موانع موجود بر سر راه يك كارآفرين را با ذكر مثال هاي مختلف بيان كرد.

گفتني است هفته آخر آبان ماه (هفته سوم نوامبر) را هفته جهانی کارآفرینی می نامند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا