دکتر محمد رضا اسلامی؛ استارت آپ را رویدادی برای ایجاد یک انقلاب در تفکر نسل جدید عنوان کرد.

اردوی استارت آپ گردشگری یزد  با حضور شرافت مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد ، محمد رضا اسلامی رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد ، شهوازیان رئیس شورای کار آفرینی استان یزد و دیگر مسئولین وکادر اجرایی اردوی  استارت آپ گردشگری یزد و 120 شرکت کننده در باغ دولت آباد یزدبرگزار گرديد.


  به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:دکتر محمد رضا اسلامی رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت : مشکل مردم جهان سوم در یک جمله کوتاه كمبود منابع نیست بلکه مشکل استفاده غیر بهینه  از منابع است و چه بسا منابع زیاد در اختیار داشته باشیم ولی مدیریت درست در خصوص منابع نداریم . 
اسلامی رئیس واحد یزد در این مراسم ، استارت آپ را رویدادی برای ایجاد یک انقلاب در تفکر نسل جدید در زمینه کار آفرینی عنوان کرد و افزود : ما در دانشگاه مرتبا شعار دانشگاه با صنعت را می شنویم.

 مهندس شرافت مدیر کل اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان یزد هم گفت :

گردشگری چه در بخش بافت تاریخی و چه در بخش طبیعی، کویر نوردی یک جایگاه خوبی در یزد پیدا کرده است . 
شرافت افزود : استان یزد رتبه سوم بعد از اصفهان و فارس در زمینه گردشگری دارد .
وی ادامه داد : من از شما تقاضا دارم تا با ارائه ایده های جدید و اجرایی کردن ایدهایتان فاصله استان یزد را با 2 استان اصفهان و فارس کمتر کنید . 


مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در آخر افزود : در نشستی با مسئولین تصمیم گرفته شد تا بخشی از ایده های برتر اردوی استارت آپ گردشگری یزد اجرایی و عملی شود .
شهوازیان رئیس شورای کار آفرینی استان یزد نیز گفت : نو آوری ،  خلاقیت و کارگروهی در سال های اخیر ضرورت کارهای جدید و نو است .
شهوازیان افزود : یزد پتانسیل های خوبی در زمینه گردشگری از جمله حوزه سلامت دارد .
شهوازیان در ادامه گفت : شما دانشجویان مشتاق و کار آفرین باید سعی کنید ایده هایتان را به عمل نزدیک کنید وما بدون هیچ محدویتی از شما حمایت میکنیم تا ایده های شما عملی و اجرایی شود . 
در ادامه شرکت کنندگان ایده های خود را مطرح کرده وپس از رای گیری 11 ایده برتر انتخاب شد .

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا