معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد گفت: اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای عامل نشاط، تن درستی و سرزندگی دانش آموزان است.

 جلسه هماهنگي برنامه هاي المپياد ورزشي درون مدرسه اي در شهرستان به رياست معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري و با حضور جمعي از مديران ادارات و نهادهاي شهرستان تشكيل شد.

" محمد علي جعفري" در اين جلسه بر ضرورت نهادينه ساختن ورزش در بين همه اقشار جامعه به ويژه نوجوانان و جوانان تأكيد كرد و افزود: اگر ورزش در ساختار زندگي دانش آموزان نهادينه شود، قطعاٌ سلامت روحي و جسماني جامعه ما در آينده با حضور اين اعضاء تأثيرگذار در فعاليت هاي اجتماعي تضمين خواهد شد.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد با اشاره به برگزاري موفقيت آميز المپياد ورزشي درون مدرسه اي در سال گذشته اظهار داشت: طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای براي دومين سال نيز با نگاه ویژه به سلامت و نشاط در مدارس و به منظور افزایش فعالیت های ورزشی دانش آموزان طراحی شده است.

وي با بيان اينكه برگزاري تمامي مراحل اين المپياد بر عهده خود دانش آموزان مي باشد تصريح كرد: اجراي المپياد ورزشي در بين دانش آموزان علاوه بر ايجاد شور و نشاط حاصل از فعالیت های ورزشی در بین آنان، زمينه ساز تمرين كارگروهي در مدارس مي شود.

" جعفري " خاطرنشان ساخت: اهمیت به ورزش های همگانی و پرداختن به بازی های بومی، محلی و بازیهایی متناسب با ظرفیت مدارس منطقه از ديگر ويژگي هاي برگزاري المپياد ورزشي درون مدرسه اي است .

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد در پايان خواستار تعامل ادرات و نهادهاي شهرستان با آموزش و پرورش نواحي يك و دو براي برگزاري موفق اين المپياد شد و افزود: اجراي موفق اين طرح در سايه همدلي،‌ همراهي و تعامل بين بخشي ميان دستگاه هاي اجرايي به ويژه اداره ورزش و جوانان، شهرداري ها و آموزش و پرورش است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا