با عملياتي شدن طرح ايجاد پاركينگ درحاشيه خيابان سيد مصطفي خميني توسط شهرداري مهريز
 دهقاني زاده خبرنگار يزد فردا :شهردار مهریز از ایجاد پارکینگ حاشیه ای در خیابان سیدمصطفی خمینی خبر داد و گفت: با هدف کاهش و بهبود عبور و مرور و همچنین ایجاد مکان مناسب برای توقف وسائط نقلیه، تعریض قسمت هایی از خیابان سیدمصطفی خمینی طی ماه های گذشته انجام و مجاور بانک انصار نیز در حال انجام است.
محمدرضا زارعیان افزود: در قسمت هایی از مسیر خیابان مذکور که امکان تعریض وجود دارد این برنامه تداوم خواهد یافت.
وی ضمن تشکر از مسئولین ادارات گاز، آب و فاضلاب، مخابرات و برق بخاطر همکاری های انجام گرفته، خواستار تسریع در جابجایی انشعابات واقع در مسیر شد و گفت: در آینده ای نزدیک شاهد تکمیل ساماندهی این مسیر خواهیم بود.
وی با بیان اینکه برای انجام طرح های متعدد عمرانی به همت و تعامل آحاد مردم و شهروندان نیاز مبرم است، تصریح کرد : کارهای عمرانی با همت بلند مردم و همراهی مسئولان بهتر اجرایی و محقق می شود 
زارعیان ادامه داد: برای تخریب و تعریض خیابان ها به همکاری مالکان مسیر و سایر شهروندان با همت و فعال مهریز نیاز است و با عزم و اراده قوی و همدلی که وجود دارد می توان شاهد انجام این طرح ها بود .
وی همچنین اظهار امیدواری کرد تا با همکاری مردم متدین و فهیم مهریز و همراهی با مسئولان دلسوز و مخلص امر شاهد توسعه و عمران همه جانبه این شهرستان باشیم .









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا