یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور:رئيس پليس فتا تهران بزرگ از دستگيري پسر جنجالي فضاي مجازي خبر داد و افزود:متهم با تهيه عکس از افراد اغفال شده از آنان سوء استفاده کرده بود که هم اکنون با اعلام شکايت از سوي خانواده اين افراد رسيدگي به اتهامات وي ادامه دارد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ محمد مهدي کاکوان رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات تهران بزرگ در تشريح جزئيات اين خبر گفت:در پي پخش کليپي در فضاي مجازي مبني بر انتشار عکس هاي خانم ها و مصاحبه اي که خود اين فرد دستگير شده انجام داد دال بر اينکه اين تصاوير مربوط به عکس هاي اقوام ، دختر خاله ها و خواهر من هستند و فضاي جامعه در اين خصوص مشوش شد؛مقام قضايي طي حکمي دستور دستگيري اين متهم را صادر کرد که با اقدام اطلاعاتي و در يک عمليات پليسي متهم مذکور که وحيد 30 ساله نام دارد دستگير و پس از انتقال به پليس فتا تهران بزرگ تحت بازجوي هاي فني قرار گرفت.

وي افزود:در تحقيقات صورت گرفته از متهم مشخص شد خودرو و منازلي که در تصاوير وجو دارد متعلق به متهم نيست و متهم با ترفندهاي مختلف اين خانم ها را اغفال و پس از کشاندن آنان به اين مکان از اين افراد عکس تهيه کرده است.

کاکوان بيان داشت:در ادامه در کليپي متهم عنوان کرده که گوشي من سرقت شده و از آن سوء استفاده شده است در بررسي ماموران پليس فتا تهران بزرگ مشخص شد که متهم در رابطه سرقت گوشي خود به هيچ مرجع انتظامي مراجعه نکرده است.

رئيس پليس فتا پايتخت اعلام داشت:آنچه که تا الان مشخص شده اين است که متهم با تهيه اين عکس ها از افراد اغفال شده سوء استفاده کرده است،هم اکنون خانواده اين افراد به پليس فتا تهران بزرگ مراجعه و با اعلام اينکه حيثيت و آبروي ما در جامعه از بين رفته است ،خواهان بررسي موضوع و برخورد مناسب با متهم هستند.

سرهنگ کاکوان در پايان به شهروندان توصيه کرد:اگر فرد يا افرادي در شبکه هاي اجتماعي بخواهند از تصاوير خصوصي ديگران اسفاده کنند و با انتشار آن نصاوير افراد را مورد هتک حرمت قرار بدهند قطعاً با برخورد قانوني پليس مواجه خواهند شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا