توقيف دو خودرو با 40 ميليون ريال خلافي در اردکان

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: ماموران پليس راهور شهرستان "اردکان" استان يزد روز گذشته يکدستگاه سواري "زانتيا" و همچنين يکدستگاه تريلي "مان" را با 40 ميليون ريال خلافي معوقه متوقف و روانه پارکينگ کردند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرهنگ "سيدرضاصادقيان" فرمانده انتظامي شهرستان اردکان بيان کرد: ماموران پليس راهور اين شهرستان روز گذشته هنگام کنترل محور ورودي شهرستان، يک دستگاه سواري "زانتيا" و همچنين يکدستگاه تريلي "مان" را به علت تخلف رانندگي، متوقف کردند.

وي ادامه داد: ماموران پليس راهور پس از استعلام از مرکز فوريت هاي پليسي 110 متوجه شدند که هر کدام از اين خودروها داراي خلافي معوقه بيش از 20 ميليون ريال مي باشد که به همين منظور خودرو ها را به پارکينگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان اردکان يادآور شد: اين دو دستگاه خودرو تا تسويه حساب کامل جريمه هاي معوقه در پارکينگ پليس توقيف خواهد بود.

 

 

تلاش ناجا در بحث امور خدماتي و رفاهي کارکنان خود، بسيار چشمگير است

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: مديرکل عمليات بازرسي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با اشاره به خدمات ارائه شده توسط وزارت دفاع به نيروهاي مسلح، در يزد گفت: تلاش ناجا در بحث پيگيري امور خدماتي و رفاهي کارکنان خود، بسيار چشمگير است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: صبح امروز  امير "علي اکبرحسنوند" در ديدار با جانشين فرمانده انتظامي اين استان ، گفت: با توجه به اينکه مشتريان صنايع دفاع، نيروهاي مسلح هستند بر خود واجب دانستيم به عنوان خدمتگزار نيروهاي نظامي و انتظامي در استان ها حاضر شويم و در خصوص نحوه ارائه خدمات، تجهيزات و لوازم توليدي صنايع دفاع، نظر سنجي به عمل آوريم.

وي خاطرنشان کرد: در اين دوره، در قالب بازرسي هاي برنامه ي وزارت دفاع، در استان يزد حاضر شديم تا نحوه اجراي خدمات و ماموريت هايي را که بر عهده وزارت دفاع است مورد بررسي قرار دهيم.

امير حسنوند، ضمن اشاره به حوزه هاي تامين اجتماعي، بازنشستگي، درماني و رفاهي که از خدمات ارائه شده توسط وزارت دفاع به نيروهاي مسلح است، تصريح کرد: تلاش ناجا در بحث پيگيري امور خدماتي و رفاهي کارکنان خود، بسيار چشمگير است.

وي ضمن اشاره به بازديد از قسمت هاي مختلف صنايع دفاع در استان يزد، گفت: تيم هاي مختلف اعزامي در حال بازديد هستند و بازرسي هاي تخصصي از نحوه پپشتيباني هاي اداري و خدماتي صنايع هم نيز انجام خواهد شد.

مديرکل عمليات بازرسي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در پايان ضمن قدرداني از تلاش و مجاهدت هاي کارکنان پليس، در راه برقراري نظم و امنيت مطلوب در سراسر کشور، توفيقات روز افزون پليس را در سايه رهنمودهاي مقام معظم رهبري خواستار شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا