یزدفردا :در پی اعلام خبری در سایت یزدی نیوز و تابناک  مبنی بر انتخاب دکتر هستانی رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در یزد به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ،خبر نگار یزدفردا موضوع را پیگیری و دکتر هستانی این خبر را به شدت تکذیب کرد.
دکتر دهستانی در گفتگو با یزدفردا با اعلام حمایت از مدیران دانشگاه آزاد انشتار خبر انتصاب وی به عنوان رییس دانشگاه آزادیزد را به شدت تکذیب کرد .
وی در ادامه به افتتاح دفتر حزب اعتدال توسعه و شورای مشورتی با حضور معاون جناب نوبخت در یزد اشاره کرد وافزود:در مورد دانشگاه آزاد هیچ برنامه ای وجود نداشته و اینگونه خبر ها برای ایجاد موج جدید قبل از انتخابات است که انشالله با هوشیاری مسئولین و مردم راه به جایی نخواهند برد .
دکتر دهستانی  دوستان پشت پرده اینگونه خبر ها را به رعایت تقوا دعوت کرد و گفت :در فضای کنونی باید مردم را برای حضور گسترده در نتخابات آتی آماده کرد و از حاشیه سازی و تفرقه بین مردم نمی توان راه به جایی برد.

یزدی نیوز نوشت:رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بعنوان رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی یزد معرفی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  یک منبع آگاه به  تابناک یزد،گفت:بدنبال برخی فشارهای برخی از فعالان سیاسی و دانشجویی حامی دولت،دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کشور تصمیم به برکناری رییس کنونی واحد یزد گرفته است.

وی افزود:بدین منظور دکتر دهستانی که در انتخابات ریاست جمهوری بعنوان رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی فعالیت می کرد برای پست ریاست این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد:این در حالی است که دکتر اسلامی با اینکه در زمان دولت تدبیر از سوی دانشگاه آزاد اسلامی بعنون ریس واحد یزد انتخاب شده است عملکرد نسبتا مناسبی برای این واحد دانشگاهی داشته است.

بنابراین گزارش،دکتردهستانی پیش از این سمت مشاور استانداری یزد را برعهده داشت که چند وقت پیش بنا به دلایل نامعلوم از سمت خود استعفاء داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا