به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه ترویج نماز به ویژه نماز اول وقت عامل مهمی در مبارزه با تهاجم فرهنگی است، گفت: یکی از مهمترین اهداف جنگ نرم دشمن دور کردن مردم از نماز است.
آیت‌الله محمدرضا ناصری، در شورای اقامه نماز استان یزد با اشاره به اهیمت ترویج فرهنگ نماز به ویژه نماز اول وقت و جماعت در جامعه، اظهار داشت: یکی از وظایفی که برگردن هر یک از ما گذاشته شده، ترویج فرهنگ نماز است.
وی خاطرنشان کرد: نماز اول وقت برکات بسیار زیادی برای ما دارد که باید نسبت به آن دلسوز باشیم و نسبت به ادای آن در اول وقت به ویژه به صورت جماعت تلاش جدی داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف جنگ نرم دشمن دورکردن جوانان از این فریضه مهم است، گفت: تمام امکانات دشمن پس از جنگ تحمیلی به سمت جبهه نرم و تهاجم فرهنگی رفته است.
امام جمعه یزد ادامه داد: دشمن به وسیله شبکه های اجتماعی، ماهواره ها و برنامه های موبایلی ایمان و خداترسی تمام اقشار جامعه از کودکان تا افراد مسن را هدف قرار داده است.
وی با تاکید بر اینکه بیشتر شبکه های اجتماعی با مدیریت صهیونیست ها تشکیل شده، افزود: این شبکه ها امروزه بیشتر وقت جوانان ما را به خود گرفتار کرده و نمی گذارند که آنها به عبادت بپردازند.
آیت الله ناصری تصریح کرد: نماز به ویژه نماز اول وقت عامل مهمی در مبارزه با تهاجم فرهنگی است و باید نسبت به ادای این فریضه الهی در جامعه تلاش ویژه ای صورت گیرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا