مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد از مرکز اورژانس 115 استان بازدید نمود .

 امروز سه شنبه 26 آبان ماه دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد به همراه چند از معاونین و مشاوران خود از مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد بازدید نمودند .

 به گزرش واحد دریافت خبر یزدفردا:در این دیدار دکتر احمد دهقان سرپرست این مرکز درباره رسالت این ارگان در سطح استان  و  واحد های مختلف زیرمجموعه آن که اولویت آن با اورژانس پیش بیمارستانی شهری و جاده ای است توضیحاتی را بیان نمود و به لزوم همکاری جدی در جهت آموزش عمومی از طرف صدا و سیما تاکید کرد .

     دکتر سعیدرضا پهلوان پور معاون فنی مرکز ضمن خوش آمد گویی و قدردانی از اولین بازدید مدیر کل صدا و سیما ، اظهار امیدواری کرد بتوان از پتانسیل آموزشی این سازمان در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه برای ارائه خدمات شایسته اورژانس پیش بیمارستانی استفاده کرد  . وی ضمن برشمردن 14 زیر کارگروه این مرکز ، در رابطه با چالشهای اورژانس و دیگر واحدها ، آگاهی دادن به عموم برای اصلاح نگرش جامعه و آشنایی با اورژانس و آمبولانس و بحث فرهنگ سازی در جامعه را مطرح نموده و نقش صدا  و سیما را در این رسالت ، مهم و موثر دانست .

دکتر بابازاده مدیر امور اجرایی مرکز ضمن اعلام اینکه استان یزد از مراکز حادثه خیز کشور میباشد و نیاز به آمادگی در سطوح مختلف جامعه بخصوص حوزه بهداشت و درمان دارد ، اعلام نمود در این راستا اقدامات انجام شده در کارگروه بهداشت و درمان و حوادث غیر مترقبه که عمدتا در موضوع آموزش و آمادگی حوزه های مختلف بهداشت و درمان بوده لزوم هماهنگی با صدا و سیما را در این راستا پراهمیت دانست .

     دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا  و سیمای مرکز یزد را ، معاون خبر آقای جعفری ، معاون صدا آقای سیروس ، مشاور مدیر کل آقای گلرسان و مدیر روابط عمومی  آقای فلاح زاده در این دیدار همراهی  میکردند . وی مرکز اورژانس و این شغل را مقدس برشمرد و ضمن تقدیر از کلیه کارکنان آن بر لزوم آگاهی مردم از تلاش شبانه روزی این ایثارگران خط مقدم درمان تاکید نمود . 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا