برگزاري مراسم المپياد ورزشي دانش آموزان در "تفت"

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: مراسم المپياد ورزشي دانش آموزان در مقاطع تحصيلي ابتدايي و راهنمايي و با حضور معاون فرماندار، جانشين سپاه شهرستان و جمعي از کارکنان ادارات و خانواده هاي دانش آموزان در سالن سرپوشيده "قدس" شهرستان تفت استان يزد برگزار شد.

 کار نيروي انتظامي عبادت است

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد:  امام جمعه بخش بهمن شهرستان ابركوه استان يزد گفت: تلاش و کار، نيروي انتظامي عبادت است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: حجت الاسلام و المسلمين "عليدوست" باحضور در دفتر فرمانده انتظامي شهرستان ابركوه ضمن قدرداني از عملکرد اين در برقراري نظم و امنيت گفت: تلاش و کار، نيروي انتظامي عبادت است.

عليدوست در ادامه كار نيروهاي انتظامي را خيلي حساس و ظريف دانست و افزود: امنيت براي جامعه در اولويت است و اكنون نيروي انتظامي شهرستان ابرکوه توانسته است عملكرد خوبي را در سطح شهرستان ارائه و رضايت عمومي را جلب كند.

 در ادامه اين ديدار سرهنگ "احمد كمالي" ضمن تشكر از حسن توجه و دلسوزي امام جمعه بخش بهمن، برنامه‌ها و راهكارهاي فرهنگي و اجتماعي را در جهت مهار، کنترل، كاهش و پيشگيري از آسيبها و جرايم را برشمرد.

 فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در خاتمه با بيان اينكه حفظ جايگاه و منزلت ناجا با اقدامات فرهنگي و اجتماعي و جلب مشارکت و همکاري عمومي مردم فراهم مي شود از نماينده ولي فقيه و امام جمعه بخش بهمن درخواست كرد تا در سخنرانيها و برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي، آسيبهاي اجتماعي اولويت دار شهرستان را نيز مد نظر قرار داده و ضمن افزايش آگاهي مردم، مسئولان به ويژه قشر تاثيرگذار روحانيت و مبلغين را نيز حساس نموده و آنها را به فرهنگ سازي و حفظ ارزشهاي اسلامي جامعه ترغيب نمايند.

"افراد حاضر در این صفحه"

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا