همایش بزرگ سرنخ با حضور 600 نفر از دانش آموزان سال کنکوری و خانواده هایشان توسط کانون آزاد جمعیت هلال احمر شهرستان یزد ( کانون نسیم دانش ) در سالن همایش های جمعیت هلال احمر برگزار گردید .

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت ؛ در راستای اهداف کانون آزاد این جمعیت که ارائه مشاوره مطلوب و موثر در زمینه آسیب های اجتماعی و فرهنگی به عموم مردم می باشد ، همایش بزرگ سر نخ همزمان با سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در سالن همایش شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار گردید .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در ادامه افزود : در این برنامه سعی شد تا از اساتید برتر استان در زمینه مشاوره تحصیل ، تربیتی و استرس استفاده گردد و همچنین تقدیر و تشکر از رتبه های برتر کنکور سال 1394 استان یزد نیز از دیگر برنامه های صورت گرفته در این همایش بود .

زارع سروی در پایان از تلاش های دبیر کانون آزاد جمعیت هلال احمر شهرستان یزد ، آقای میثم وطنیه و سایر اعضای اجرایی این همایش تقدیر و تشکر نموده و بیان نمود اجرای همایش های آگاه سازی عمومی از مخاطرات اجتماعی همچون اعتیاد و شبکه های اجتماعی ، از برنامه های آتی این کانون می باشد .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا