وحید شیخ احمد صفاری (شییخ الحکایات)

دوستی تعریف می کرد برای ادامه تحصیل به نورلند رفته بود.روز 13 نوامبر برای پیگیری وضعیت ثبت نام و آموزش به امور اداری دانشگاه مراجعه می کند. اما اعلام می شود تمام سایت ها بسته است و کارمندان برای کوبیدن مشت محکمی بر دهان دشمنان مملکت و ملت نورلند - که هرگز هم دوست نخواهد شد – به راهپیمایی رفته اند.

بیرون از دانشگاه و در خیابان ها، تعداد زیادی کودک دبستانی و بچه محصل و تعدادی هم دانشجو می بیند که خنده کنان در حال راه روی در مسیر خیابان ها هستند. بچه محصل ها ذوق زده از این بودند که امتحان ریاضی عقب افتاد وچند نفر دیگر از این که قرار است برای درس های آن روز 2 نمره در امتحانات کمک شود، با صدای بلند شعارهایی می دادند و جمعی دیگر با شور و علاقه، پرچم های در دست را تکان می دادند و به هم می گفتند مربی پرورشی گفته است هر کس در راه روی امروز شرکت کند، برایشان کارت نیروی مردمی فعال می زنند و برای کنکور سال آینده می توانند از سهمیه آن استفاده کنند و به سادگی  در رشته های مختلف پذیرقته شوند.  

دوست مان تعریف می کرد هراسان و متهوع شده  ازاین همه سیاست، اعطای تحصیل را به همان نخبه های رفته از نورلند بخشید و برگشت تا در کشورستان دوست داشتنی خودش، بدون مدرک وزیر شود و هرسال،  روز 13 آبان هم به راهپیمای رفت و در مقابل دوربین شعار داد مرگ بر شیطان بزرگ ، مرگ بر منافق.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا