رییس جدید دانشکده علوم پزشکی علی بن ابیطالب (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: قرار گرفتن این دانشکده در رنکینگ بهترین دانشگاه‌های کشور از مهم‌ترین چشم‌اندازهای ما است.

به گزارش خبرگزاری آنا دکتر احمد شجری در مراسم معارفه خود با قدردانی از زحمات دکتر سادات اخوی، رییس سابق دانشکده علی بن ابیطالب (ع) افزود: خوشبختانه این دانشکده در جایگاه خوبی در بین دانشگاه های کشور قرار دارد و در اهداف کلان امیدواریم بتوانیم با همدلی اساتید و همچنین جذب هیأت علمی بیشتر برنامه های آموزشی و پژوهشی بیشتر و بهتری را در دانشکده اجرایی کنیم.

شجری با بیان اینکه دانشکده علی بن ابیطالب (ع) در جایگاه خوبی قرار دارد، اظهار کرد: از مهمترین برنامه های ما این است که بتوانیم با ایجاد بیمارستان های آموزشی دانشجویان بیشتری در زمینه تخصصی آموزش دهیم.

اکنون دانشکده علوم پزشکی علی بن ابیطالب (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد دارای 1200 دانشجو در دو رشته پزشکی عمومی و پرستاری در مقاطع لیسانس و دکتراست که در سال گذشته تعداد 48 دانشجو از این دانشکده فارغ التحصیل شده اند.

پیرو درخواست کناره گیری دکتر سادات اخوی به علت مشغله کاری و پذیرش درخواست استعفای ایشان از سوی هیأت امناء دانشگاه، از سوی دکتر محمدرضا اسلامی ریاست دانشگاه دکتر احمد شجری که سابقا معاونت پ‍‍زوهشی این دانشکده را بر عهده داشت و فوق تخصص کودکان است به سمت ریاست این دانشکده معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا