روز چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه حجه الاسلام و المسلمین مهدی کروبی با دانشجویان دانشگاه یزد دیدار داشت! موضوع این دیدار صمیمانه ازشعار تا عمل بود.



از شعار تا عمل!

آقای کروبی! ما شما را بیشتر با شعار یار امام میشناختیم و می شناسیم! شعار یار امام

به عنوان نمونه در سال 1366 حضرت امام خمینی چونان سالیان گذشته فریاد برائت از مشرکین را با آگاهی کامل از هزینه های احتمالی آن اقامه نمودند و آن سال نیز مهدی کروبی به تبعیت از امام عزیز فریاد برائت از مشرکان آمریکا و اسرائیل را محکم و قاطع سر دادند، هر چند آن سال ما شاهد شهادت عده ای از حجاج هموطنمان بودیم و توسط کشور سعودی به ملت ما اهانت شد، اما آنچه اینجا برای ما مهم است یکی بودن فاصله میان شعار و عمل مهدی کروبی به عنوان یار امام است و ما به آن احترام می گذاریم!



اما! 22 سال گذشت

22 سال گذشت و آنگاه که رئیس جمهور انقلابی مان فریاد برائت از نژاد پرستان آمریکایی و اسرائیلی را در دوربان 2 دوباره طنین انداز نمود، و راه و مسیر امام را در پیش گرفت، همان یار امام در واکنش به این اقدام گفت" آقای احمدی نژاد مجبور نیست در هر جلسه ای شرکت کند تا ملت ایران مورد اهانت قرار بگیرد"

آقای کروبی آن زمان (سال66) هم ملت ایران مورد اهانت قرار گرفت اما آیا جنابعالی و حضرت امام در آن زمان هم قائل به اینها بودید؟ آیا حاضر بودید تنها به این بهانه و هزینه؛ القای دکترین جمهوری اسلامی را در سطح جهان بین الملل به سمت انزوا سوق دهید و در جستجوی دست یافتن به حقوق حقه ی خود در مراسم های بین المللی حضور نیابید و شرکت ننمائید؟ تنها به این احتمال که ملت ایران ممکن است مورد اهانت قرار بگیرد از حقوق حقه ی خود دست می کشیدید؟

آقای کروبی اهانت ملت ایران را در چه معنا می کنید؟ اگر دوربان 2 تنها با تعبیر ساختگی مورد اهانت واقع شدن ملل ایران محکوم است پس به یادتان می آورم همان سال 66 را که رئیس جمهور وقت حضرت آیت ا... خامنه ای در سازمان ملل حمله آمریکا به کشتی تجاری ایران اجر و دخالت آمریکا در خلیج فارس را محکوم نموده مسئولیت حوادث بعدی در خلیج فارس را بر عهده آمریکا دانست وبه همین سبب 5 تن نماینده آمریکا به نشانه اعتراض سالن جلسه را ترک نمودند.

آقای کروبی! آیا آن زمان هم بنا بر استدلالات شما به ملل ایران تو هین نشد؟

آقای کروبی شما در دیدار دانشجویی خود در یزد گفتید امام خمینی دکتر رجایی را به سبب نطق آتشین شان در سازمان ملل متحد گوش مالی دادند

آیا امام خمینی آیت ا. . . خامنه ای را هم به سبب این عملشان گوش مالی داده اند؟

به یاد بیاورید که سال 66 همان سالی بود که امام خمینی آیت ا... خامنه ای را بر سر سفره ی افطار رمضان در کنار خود نشاند.

آیا از گفتمان امام و انقلاب و اعمال گذشته خود پشیمان و خسته اید؟ یا در شرایط کنونی بازی خورده دیگرانید؟

حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای مهدی کروبی سؤال من از شما به عنوان یار امام اینست که فاصله ی میان شعار و عمل میان مهدی کروبی 66 و مهدی کروبی 88 را چگونه توجیه می نمائید؟

آیا این بار به جای خواب انتخاباتی به خواب غفلت عمیق دیگری فرو نرفته اید ؟ که آرمان امام و انقلاب را به دست خودتان به بیراهه خوابگردهای در مسیر عدم هدایت کنند؟

http://barjaste.blogfa.com/post-60.aspx

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا