جشن بزرگ بیماران خاص ، با حضور معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، شب سه شنبه سوم شهریور ماه جشن بزرگ بیماران خاص با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیران کل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی و دفتر امور بانوان و خانواده در تالار معلم برگزار شد.
در این مراسم " محمد علی طالبی " ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا ( ع ) و فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: وظیفه خود می دانم از همه دستگاه های عضو کمیته بیماران خاص استان که شرایط لازم و بهتری را برای رفع مسائل و مشکلات بیماران خاص در استان فراهم نمودند و از طریق تعامل و همکاری باعث شدند که استان یزد امروز به عنوان یکی از استانهای برتر در ارائه خدمات به بیماران خاص شناخته شود تشکر و قدر دانی نمایم.
وی افزود: همچنین لازم می دانم از انجمن هایی که برای بیماران خاص تلاش می کنند و زمینه مشارکت مردم را فراهم می نمایند و در ارتباط و تعامل بسیار خوب با خیرین امکانات لازم برای رسیدگی به مسائل مختلف درمانی و غیر درمانی بیماران را فراهم می کنند تشکر نمایم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: ما از فعال ترین انجمن هاي کشور در استان برخوردار هستیم که با همت این عزیزان بسیاری از مسائل و مشکلاتی که داشته ایم و به نحوی در سایر نقاط کشور به صورت حاد وجود داشته توانسته ایم سامان دهیم و مایه خوشحالی است که ارتباط و تعامل خوبی بین خیرین استان، جامعه پزشکی و انجمن ها فراهم است.
وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: ما با اتکا به حمایت انجمن ها و همکاری و تعامل آنها در کمیته بیماران خاص توانستیم که عملکرد موفقی را داشته باشیم و امیدوار هستیم با دعای خیر همه شما خانواده های عزیز و با همت خیرین و جامعه پزشکی استان قدم های بهتر و ارزنده تری را در راستای رفع مسائل و مشکلات شما عزیزان برداریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا