جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور مدیر کل این اداره، فرماندار خاتم و مسئولین ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های استان در خاتم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ در اين نشست، محمد حسین ریاحی با اشاره به اینکه این شهرستان بعد مسافت طولانی با استان دارد که این امر برای آن یک محدودیت محسوب می شود افزود: با تقویت ظرفیت ها بعد مسافت می تواند به عنوان یک عامل موثر در توسعه خاتم قلمداد شود.
وی بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری امسال به سال همدلی دولت و ملت این شهرستان تواسته با همیاری مسئولین و مردم این همدلی را متجلی نمايد و روند آباداني و توسعه به روشني در شهرستان ديده مي شود.
مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: با نگاه ویژه استاندار محترم یزد و همینطور مدیران اجرایی دستگاه ها به این سمت و سو می رویم که بر مبنای ظرفیت ها نسبت به توسعه شهرستان ها اقدام شود.
وی بیان کرد: این اداره كل به منظور هماهنگی بیشتر در حوزه فعالیت های اجرایی و رصد فعالیت مدیران اداره تعاون در شهرستان ها و شناخت مشکلات در مجموعه های اداری جلساتی را به صورت ماهيانه برگزار می کند.
ریاحی اضافه کرد: با ارزیابی های انجام شده در زمینه عملکرد، اداره كل تعاون در بین 60 دستگاه اجرایی توانسته جزء 5 دستگاه برتر استان باشد.
در ابتدای این نشست، محمد زاده رحمانی فرماندار خاتم به معرفی اجمالی اين شهرستان خاتم در بخش های مختلف پرداخت.
وي توجه به بخش تعاون و استفاده از ظرفيت شركت هاي تعاوني را يكي از برنامه هاي مديريت شهرستان در توسعه بخش هاي مختلف حمل و نقل، گردشگري، كشاورزي، صنعت و معدن و عمران شهري دانست.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا