فرماندار خاتم از بهره برداري 39 پروژه در بخش هاي كشاورزي، آب شرب و بهداشت، گازرساني، برق رساني، راهسازي و عمران شهري و روستايي با اعتباري افزون بر 7800 ميليون ريال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم؛ محمد زاده رحماني بيان كرد: اين پروژه ها با هدف توسعه در حوزه هاي مختلف افتتاح و به بهره برداري مي رسد.
وي از مهمترين پروژه هاي قابل افتتاح در هفته دولت به بهره برداری از عملیات گازرسانی به فاز دوم مروست با اعتبار 14 هزار میلیون ریال ، افتتاح سالن ورزشی دهستان فتح آباد با اعتبار 2055 میلیون ریال ، همچنین بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی مروست با اعتبار 4150 میلیون ریال و توسعه جنگل هاي شهرستان با کاشت نهال با اعتباري افزون بر 12 هزار میلیون ریال اشاره کرد.
وی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در شهرستان و همچنین شاخص بودن آن در استان اظهار داشت: در راستای حمایت از بخش کشاورزی و سرمایه گذاری اعطای تسهیلات به متقاضیان انجام شد که در همین راستا بهره برداری از 12 طرح در هفته جاری انجام خواهد شد.
فرماندار خاتم بیان کرد: در جهت حمایت و جذب سرمایه گذاران بخش صنعتی و به منظور ارتقاء سطح زیرساختهای بخش صنعت نیز با اعتباری افزون بر 7000 میلیون ریال چندین طرح در این شهرستان اجراء شده که آماده بهره برداری می باشد.
زاده رحمانی با اشاره به اهمیت ورزش در شهرستان خاتم عنوان نمود: در بخش ورزش پروژه گود زورخانه مروست قابل بهره برداری است و در بخش روستایی نیز سالن ورزشی دهستان فتح آباد به بهره برداری خواهد رسید.
این مسئول در بخش عمران شهری به اجرای پروژه هایی از جمله محوطه سازی، روکش آسفالت خیابان وغیره پرداخت و در بخش روستایی نیز به اجرای پیاده روسازی اشاره کرد.
وی تکمیل و افتتاح ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامي شهرستان را نیز که با اعتباری افزون بر 600 میلیون ریال اجراء شده است از دیگر پروژه های شاخص قابل افتتاح در این ایام نام برد.
 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا