گروه فرش دانشگاه علم و هنر در بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف ایران در محل دایمی نمایشگاههای تهران

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علم و هنر، بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف ایران که بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان محسوب می شود با سخنرانی رئیس مرکز ملی فرش ایران در محل دایمی نمایشگاههای تهران گشایش یافت كه  در این دوره نیز گروه فرش دانشگاه علم و هنر به مانند سنوات گذشته با حضور فعال خود به ارایه محصولات هنری دانشجویان و دانش آموختگان فرش پرداخته است.

گفتني است، بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف ایران در فضایی بیش از 30 هزار متر مربع شامل بیش از 700 غرفه تا هفتم شهریور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران ادامه دارد  كه در حاشیه نمایشگاه نشست های ویژه ای با موضوع اشنایی فرش دستباف ایران ، تسهیل صادرات فرش دستباف ، اشنایی کودکان با فرش دستباف ، اشنایی با فرایند تولید فرش دستباف ، اشنایی با چیدمان فرش و... برگزار می شود.

 شايان به ذكر است، در بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف ایران که به لحاظ کمی و کیفی رشد قابل ملاحظه ای نسبت به دوره های قبل دارد، بیش از 700 شرکت تولیدی و صادراتی هنر- صنعت فرش دستباف کشور حضور و مشارکت دارند و گنجینه‌ای از قالی دستباف، مهم‌ترین کالای فاخر ایرانی و آثار کم نظیر بافندگان و هنرمندان ایرانی را به نمایش می گذارند.

در پايان يادآور مي‌شود این نمایشگاه از 1 تا 7 شهریور هر روز از ساعت 10 تا 19 در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران (سالن25)  آماده بازدید علاقه مندان خصوصا دانشجویان دانشگاه علم و هنر می باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا