یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر این استان در عملیات شب گذشته، 575 کیلو "تریاک"، 180 کیلو "هروئین" و 10 کیلو و 600 گرم "شیشه" را در محورهای ورودی از سوداگران مرگ کشف کردند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا : سردار "ایرج کاکاوند" ادامه داد: با توجه به اینکه استان یزد جزء شاهراه های اصلی و ترانزیتی موادمخدر توسط قاچاقچیان و سوداگران مرگ است، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان از حرکت یک محموله موادافیونی از شرق کشور مطلع شدند.

وی بیان داشت: تحقیقات ماموران ادامه داشت تا اینکه شب گذشته سوداگران مرگ، با دو خودرو سواری وارد راه های مواصلاتی استان شدند و به همین منظور تیم های عملیاتی پلیس یزد مسیر ورودی اشرار را تحت نظر قرار دادند.

کاکاوند ضمن اشاره به عملیات ضربتی ماموران پلیس و متوقف ساختن خودروهای اشرار خاطر نشان کرد: در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه، 575 کیلو تریاک، 180 کیلو هروئین و 10 کیلو و 600 گرم  شیشه کشف و پنج تن از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه با بیان اینکه در این عملیات نیز دو خودرو سواری "سمند" و "وانت مزدا" از سوداگران مرگ توقیف شده است تصریح کرد: یکی از اولویت های اصلی پلیس استان یزد که دغدغه و نگرانی اکثر خانواده ها نیز می باشد موضوع مبارزه با موادمخدر و دستگیری توزیع کنندگان موادافیونی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا