فرماندار مهریز ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به دولتمردان تبریک گفت

فرماندار مهریز ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به دولتمردان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:سید محمد رستگاری فرماندار مهریزبه مناسبت هفته دولت پیامی  بشرح ذیل صادر کرد:

هفته دولت يادآور رشادت هاي فرزندان نيك­ سرشت، صادق و خدمتگزار اين سرزمين به ويژه شهيدان رجايي و باهنرو  نمادي است از وحدت مردم و دولت،كه سرافرازي، پيشرفت و اقتدار ايران عزيز را به دنبال خواهد داشت.

جامعه مطلوب، جامعه اي است که دولتمردان با مردم همدل و همنوا باشند و در راه رسيدن به کرامت انساني و استقلال همه جانبه تلاش کنند.

بي­ شك تدابير، تلاش و فداكاري­ هاي دولت «تدبير و اميد» براي رفع مشكلات و معضلات داخلي و خارجي در دو سال اخیر بركسي پوشيده نيست وپايبندي دولت به برآورده شدن مطالبات به حق مردم وحمايت مردمي از دولت، ذخيره مطمئني براي تحقق اهداف و برنامه­ ها محسوب می شود.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و شهدای گرانقدر مجموعه دولت، روز کارمند و هفته دولت را به همه دولتمردان بویژه مدیران و کارمندان خدوم و متعهد شهرستان مهریز تبریک عرض نموده، موفقيت روز افزون همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در راستای اعتلابخشي به فرهنگ پايداري و صيانت از ارزش‌هاي انقلاب و پايبندي به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا