شهردار یزد در مراسم تجليل از كارگران خدمات شهري :

كارگران با پوشيدن لباس نارنجي براي خدمت احرام مي بندند

یزدفردا:در مراسم تجليل از كارگران خدمات شهري كه در محل سالن تربيت معلم شهيد پاكنژاد با حضور مسئولان استاني و اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد و شماري از كارگران خدمات شهري برگزار شد با اعلام آموزش 40 هزار خانوار در خصوص تفكيك از مبدأ زباله ها، شهردار يزد از مقيد بودن مردم و احساس مسئوليت آنها در قبال نظافت شهر تقدير نمود.


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري يزد مهندس ميروكيلي در مراسم تجليل از كارگران نمونه خدمات شهري با اشاره به مشكلات جمع آوري زباله در سطح شهر كه تحت تأثير بادهاو گرد و غبار محلي و تراكم 50 نفر در هكتار مي باشد و به ويژه دشواريهايي كه در اين زمينه در بخشهاي تاريخي و حاشيه شهر وجود دارد زحمت مسئولان و كارگران نظافت و پاكيزگي را در شهر يزد بسيار بيشتر از شهرهاي ديگر دانست.


شهردار يزد با ستودن همت دست اندركاران نظافت شهري از مقيد بودن مردم يزد و احساس مسئوليت آنها در قبال نظافت شهر تقدير كرد.


وي با اعلام اينكه روزانه 250 تا 270 تن زباله در شهر يزد توليد مي شود خاطرنشان كرد در حال حاضر بيش از 40 هزار خانواده در خصوص تفكيك از مبدأ زباله ها وپسماندها آموزش چهره به چهره ديده اند.


ميروكيلي در اين مراسم كه با حضور كارگران و دست اندركاران خدمات شهري در سالن تربيت معلم شهيد پاكنژاد برگزار شد خطاب به زحمتكشان عرصه خدمات گفت: كار شما فوق العاده ارزشمند است و هر وقت لباس نارنجي بر تن مي كنيد چون در راستاي خدمت فعاليت مي كنيد شبيه اين است كه احرام مي بنديد.


شهردار يزد در ادامه خاطرنشان كرد: بنده به عنوان يكي از همكاران عرصه خدمات شهري افتخار مي كنم كه نظافت را براي شهر به ارمغان مي آوريم.


رئيس شوراي اسلامي شهر با اشاره به اينكه در شريعت ما دستورات زيادي در رابطه با پاكيزگي وجود دارد گفت يكي از ملاكهاي ارزشيابي شهرداران و خدمتگزاران شوراي اسلامي شهر نظافت شهر است.


همچنين در اين جلسه سرپرست سازمان مديريت پسماند با اشاره به نزديكي ايام نوروز و جايگاه ارزشمند كارگران خدمات شهري بر اصل آموزش در اين حوزه تاكيد كرد و نسبت به اجراي آموزش هاي داده شده در زمينه مسائل بهداشتي ، سلامت جامعه و نحوه برخورد با شهروندان سفارش نمود.


در اين جلسه همچنين موارد آموزشي نيز از سوي اساتيد مجرب براي كارگران بيان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا