به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ جلسه شوراي توسعه و عمران شهرستان به دعوت فرماندار بافق و با حضور امام جمعه ، فرماندار ، روساي شوراي اسلامي شهر  و شهرستان، صاحبان صنايع و شركتهاي بزرگ بافق از جمله سنگ آهن مركزي ، ميشدوان ، فلات مركزي ، كارخانجات تعميرات لكوموتيو ، مجتمع فسفات ، سرپرست شهرداري و بخشدار مركزي در محل فرمانداري برگزار شد.

در ابتداي اين نشست فرماندار بافق هدف از تشكيل شوراي توسعه و عمران بافق را ايجاد همدلي ، همزباني و هماهنگي بيشتر و بهتر در راستاي چشم انداز و توسعه شهرستان بيان كرد و گفت: با توجه به وجود پتانسيل و ظرفيت هاي بالاي موجود در شهرستان و استفاده بهينه از اعتبارات دولتي و امكانات و تجهيزات معادن مي توان با هماهنگي وهمفكري در راستاي توسعه و آباداني شهرستان گام برداشت.

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به رويكرد و نتايج برگزاري نشست شوراي توسعه و عمران شهرستان بر ضرورت تداوم آن تاكيد نمود.

در ادامه امام جمعه بافق بر ضرورت وجود همدلي و همراهي در بين مسئولان شهرستان بر اساس محورهاي توسعه تاكيد نمود و با بيان تاثيرات برگزاري نشست هاي هم انديشي در ايجاد جو همدلي و وحدت بين مسئولان خواستار برگزاري مداوم و منظم جلسات شوراي توسعه و عمران شد.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني با تاكيد بر اهميت حضور مردم در سرمايه گذاري و تعامل در جهت دستيابي به اهداف محورهاي توسعه و عمران شهرستان گفت: مسئولان امر بايد زمينه و بستر سازي مناسب در جهت حضور و سرمايه گذاري هرچه بيشتر و مناسب تر مردم و سرمايه گذاران را در شهرستان فراهم كنند.

در ادامه اين نشست حاضرين مهمترين راهكارها و پيشنهادات خود را پيرامون دستيابي به اهداف توسعه اي شهرستان ارائه نمودند.

همچنين پس از بحث و تبادل نظر موضوعاتي همچون  نحوه استفاده از توان و ظرفيت شركت ها در توسعه و عمران منطقه ، بهره گيري از توان پيمانكاران ، استفاده از ظرفيت هاي شركت ها و سرمايه گذاران بومي و برگزاري منظم جلسات از جمله مصوبات اين نشست بود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا