فرماندار يزد در جلسه شوراي مشورتي ايثارگران شهرستان يزد گفت: بايد شرايط استفاده از امكانات ورزشي را تسهيل نماييم تا جامعه ایثارگر شهرستان بتوانند از سالن هاي ورزشي و استخرها به نحو بهتري بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه شوراي مشورتي ايثارگران شهرستان يزد با حضور فرماندار، مديركل ورزش و جوانان استان، مشاورين استاندار در امور ايثارگران و امور تحول و سلامت اداري و ساير اعضاء تشكيل شد.

"محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با بيان اينكه توسعه فعاليت هاي ورزشي جامعه ايثارگران نقش بسيار مهمي در افزايش سلامت جسمي، روحي و نشاط اين عزيزان دارد اظهار داشت: انجام فعالیت های ورزشی، موجب شادابی و ارتقا روحیه جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنها و جلوگیری از بروز بسیاری از مسائل و مشکلات ناشی از خانه نشینی آن ها می شود.

فرماندار يزد افزود: توجه به امر ورزش و توسعه امكانات ورزشي جامعه ايثارگران و خانواده هاي آنان بايد مورد توجه جدي تر نهادهاي دولتي و غيردولتي نظير بنياد شهيد و امور ايثارگران، ورزش و جوانان، هيئت ورزشهاي جانبازان و معلولان و... قرار گيرد.

وي با تأكيد به اينكه برطرف شدن مشكلات دسترسي جانبازان به سالن هاي ورزشي بايد در اولويت قرار گيرد خاطرنشان ساخت: بايد شرايط استفاده از امكانات ورزشي را تسهيل نماييم تا جامعه هدف بتوانند از سالن هاي ورزشي و استخرها به نحو بهتري بهره مند شوند.

"شاكري شمسي " اضافه كرد: برگزاری مسابقه ، یکی از برنامه های همیشگی هیات ورزش های جانبازان و معلولان يزد بايد باشد، كه از اين رو نتیجه برگزاری مداوم این مسابقات، شناسايي استعدادهاي جدید برای ورزش جانبازان و معلولان در رشته هاي مختلف مي باشد.

وي گفت: با توجه به قانون ادارات و نهادهاي اجرايي شهرستان يزد در صورت مراجعه جامعه ايثارگران جهت استفاده از امكانات ورزشي موظف به ارائه تخفيف 50 درصدي از اين امكانات هستند.

فرماندار يزد در پايان تصريح كرد: احترام و تکریم ایثارگران و اهمیت و توجه به هدف هایی که در مسیر ایثارگری انجام شده نشان دهنده اين است كه فرهنگ ايثار و شهادت و پیشتازان آن که همان شهدا، جانبازان و آزادگان و خانواده های آنها هستند، همواره مورد توجه جامعه قرار گرفته اند.

در اين جلسه " مسعود شريعتي " نيز نسبت به تأمين امكانات، مربي و همچنين فضاهاي ورزشي اقدام لازم توسط اداره كل ورزش و جوانان استان يزد صورت پذيرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا