استخر مورد اشاره که مورد انتظار جامعه فرهنگیان شهرستان بود بعد از گذشت بیش از دو دهه با پیگیری نماینده مردم اردکان و تامین اعتبار لازم، اجرایی شد.

عملیات اجرایی ساخت استخر دانش آموزی و فرهنگیان اردکان  طی مراسمی در این شهر آغاز شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه آموزش و پرورش بدلیل دایره گسترده ارتباطی در جامعه، نقشی سرنوشت ساز در تربیت نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی کشور ایفا می نماید اظهار داشت: جایگاه رفیع معلمان در این نهاد آموزشی و تربیتی باعث شده تا رفع دغدغه ها و جلب رضایت شغلی آنان بیش از پیش ضرورت یابد.

محمدرضا تابش گفت: سرمایه انسانی یک دستگاه مهمترین عامل در پیشبرد اهداف آن مجموعه است که باید به طور مستمر آموزش و تجهیز شود و در جهت رفاه و آرامش ذهنی این سرمایه انسانی که در آموزش و پرورش، کادر مدیریتی و معلمین هستند اقدامات موثری صورت پذیرد.

عضو هیات امنای دانشگاه علم و صنعت، همچنین کسب موفقیت های دانش آموزان اردکانی را تبریک و آنرا نتیجه تعیین خط مشی و برنامه ریزی هدفمند و همدلی مسوولان دانست.

وی گفت: رتبه های ممتاز کنکور سراسری امسال در کنار موفقیت های چشمگیر قبولی در مدارس نمونه و استعداد های درخشان و مواردی از این دست نشان دهنده رشد کمی و کیفی آموزش و پرورش اردکان است که امیدوارم این روند رو به رشد با همت و تلاش بی دریغ دانش آموزان و اولیاء آنها، معلمان شریف و کادر اجرایی و مدیریتی شهرستان تداوم یابد و ثمره این موفقیت ها در سالهای آینده ، مسیر رشد و تعالی اردکان را هموارتر کند.

نماینده مردم اردکان همچنین عنوان داشت: همیشه به اینکه وابستگی و دلبستگی به قشر شریف فرهنگیان را دارم افتخار می کنم و در جهت حمایت و رفع مشکلات آموزش و پرورش اردکان و پیگیری دغدغه معلمان از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.

استخر مورد اشاره که مورد انتظار جامعه فرهنگیان شهرستان بود بعد از گذشت بیش از دو دهه با پیگیری نماینده مردم اردکان و تامین اعتبار لازم، اجرایی شد.

قرار است این استخر با اعتبار 660 میلیون تومان در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع ساخته شود و پیش بینی شده اواسط سال آینده به بهره برداری برسد.

در این مراسم نماینده مردم اردکان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی مدارس استان، فرماندار، شهردار و جمع دیگری از مسولان استان و شهرستان و فرهنگیان اردکانی حضور داشتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا