مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه ذیحسابان دارای تخصص و تجربه بالا در بحث های مالی و اقتصادی هستند، خواستار ارائه نقطه نظرات و دیدگاههای خود در بحث کلان کشوری و استانی این دو بخش به منظور طرح در نشست و دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی، مسئولان کشوری و سایر مقامات این وزارتخانه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " علی نمازی " در جلسه ذیحسابان استان که در شهرستان تفت برگزار شد افزود: بنا داریم مسایل اقتصادی استان را در دیدار مسئولان و تیم کارشناسی استان با وزیر اقتصاد و سایر مقامات پیگیری و دنبال کنیم.

وی گفت: نگاه ما نگاه توسعه به همه بخش های اقتصادی است و باید تلاش کنیم تا این بخش ها بیش از پیش شکوفا شود و رونق گیرد.

وی با اشاره به برگزاری منظم نشست های تخصصی ذیحسابان استان بر تنوع بخشیدن به این نشست ها به منظور اثر بخشی و کارایی بیشتر تاکید کرد و گفت: این گونه نشست ها به صورت دوره ای به میزبانی دستگاههای اجرایی برگزار شود.

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست با اشاره به قانون مدیریت خدمات کشوری و فصول یک تا چهار این قانون، بر اجرایی شدن ضوابط مالی آن تاکید کرد و گفت: باید ضوابط مالی در خصوص قرار داد کار حجمی ، انجام کار معین، نظام پیشنهادات و سایر بحث های مالی به دقت مورد توجه قرار گیرد و  متناسب با آن اعتبارات هزینه شود.

" سعید نورایمانی " با اشاره به تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان بر همکاری و همفکری ذیحسابان با این سازمان تاکید کرد و گفت: ذیحسابان در تخصیص اعتبارات و اجرای قانون بودجه سال 94 هماهنگی لازم را با این سازمان داشته باشند.

در این جلسه در خصوص فوق العاده شغل کارکنان دولت بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد این موضوع در جلسه تخصصی با مسئولان ذیربط مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

همچنین در این جلسه در خصوص فصول یک تا چهارقانون مدیریت خدمات کشوری، بازدید دوره از ذیحسابی های دستگاههای اجرایی، تشکیل گروه نظارتی برای بررسی مشکلات این بخش و تشکیل دوره های آموزشی حسابداری تعهدی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا