معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد ضمن اشاره به توسعه یافتگی استان گفت: منطقه ویژه علم و فناوری در استان و فراهم نمودن بسترهای لازم برای ایجاد این منطقه یکی از عوامل توسعه استان به شمار می رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ظهر پنج شنبه 8 امرداد ماه نشست هم اندیشی نظام نوآوری منطقه ای و مناطق ویژه علم و فناوری ( RIS ) با حضور معاون توسعه مدیرت و منابع انسانی استاندار، مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت و برخی از مدیران ستادی استانداری و صاحبنظران در حوزه علم و فناوری در پردیس آزادی دانشگاه یزد برگزار شد.
" عباسعلی رضایی " در این نشست آموزشی با اشاره به توافق هسته ای و پیروزی تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بدون شک با این توافق هسته ای دریچۀ جدیدی از تعامل ایران با کشورهای جهان گشوده می شود و می تواند در ادامه کار دستاوردهای خوب برای ما در همه حوزه ها به ویژه بخش علم و فناوری و صنعت داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بخش خصوصی دارد و در استان یزد نیز سعی شده است با بخش خصوصی به ویژه در حوزه صنعت و تولید علم و فناوری جلسات هم اندیشی متعددی برگزار نمائیم و این جلسات به ویژه بین دانشگاهیان و صنعتگران باید به صورت مستمر برگزار شود.
رضایی به دستاوردهای منطقه ویژه علم و فناوری در استان اشاره کرد و افزود: بدون شک مردم استان و ملت شریف ایران بیشترین نفع را از این مناطق ویژه در حوزه صنعت، تولید و دانشگاه خواهند داشت.
در ادامه نشست هر یک از صاحبنظران حاضر در جلسه به بیان دیدگاههای خود در رابطه با نظام نوآوری منطقه ای پرداختند و موانع دستیابی به این نظام را بیان نمودند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا