در مراسمی با حضور قاسمی بخشدار مرکزی، خادمی بخشدار ندوشن، مهندس قاسمی مدیرعامل پست‌بانک استان یزد، میر محمدی مدیر شعب استان و جمعی از معتمدین محل چهارمین دفتر پست‌بانک ایران شعبه مهرآباد در بخش مرکزی میبد افتتاح شد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، این دفتر توسط بخش خصوصی با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی و با هزینه‌ای بالغ‌بر 500 میلیون ریال تأسیس گردیده و در حال حاضر با اشتغال‌زایی سه نفر آماده خدمت‌رسانی به مردم روستاهای بدرآباد، مهرآباد و سایر مراجعین می‌باشد.

 قاسمی مدیرعامل پست‌بانک استان یزد در این زمینه گفت: با افتتاح شعبه مهرآباد چهارمین شعبه در بخش مرکزی و نهمین دفتر پست‌بانک در شهرستان میبد جهت ارائه خدمت‌رسانی به بهره‌برداری رسیده است.

شایان‌ذکر است پیش‌ازاین دفاتر پست‌بانک در روستاهای رکن‌آباد، حجت‌آباد و مزرعه کلانتر راه‌اندازی گردیده است.

پیش از مراسم افتتاح جلسه‌ای در محل بخشداری مرکزی با حضور قاسمی بخشدار مرکزی، خادمی بخشدار ندوشن و مهندس قاسمی مدیرعامل پست‌بانک استان و کارشناسان مربوطه در خصوص نحوه خدمات‌رسانی بهتر پست‌بانک به روستائیان، دهیاری‌ها و شرکت تعاونی دهیاری‌های شهرستان میبد برگزار شد.

قاسمی بخشدار مرکزی میبد با اشاره به خدمات ارزنده پست‌بانک در خصوص ایجاد دفاتر ICT روستایی و شعب پست‌بانک در سطح روستاها خواستار ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به روستائیان جهت رونق هر چه بیشتر پست‌بانک گردید.

مهندس قاسمی مدیرعامل پست‌بانک نیز در این زمینه قول مساعد دادند که با تعامل دوجانبه با بخشداری‌ها حمایت خود را از ایجاد دفاتر ICT روستایی و گسترش خدمات آن صورت گیرد.

 

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا