رئیس شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اعلام کرد: برنامه های معنوی ویژه ماه مبارک رمضان با استقبال زیاد کارکنان روبرو و پر مخاطب ترین آن مشخص شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد  محمدرضا صحتی، مدیرعامل و رئیس شورای فرهنگی این شرکت با اشاره به اجرای طرح موفق برنامه های فرهنگی ماه رمضان و استقبال زیاد کارکنان درون سازمانی و پرسنل دیگر ادارات استان گفت : برگزاری محفل انس با قرآن با دعوت از قاری ممتاز بین المللی ، نشست شیوه های تغذیه در ماه رمضان و طب سنتی و همچنین نشست شیوه دعوت فرزندان به نماز با حضور مبلغ دینی از حوزه علمیه قم به ترتیب  از پر مخاطب ترین برنامه های این ماه بوده است.

وی افزود: نشست عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان منتخب ، برگزاری دوره تجوید الصلاه به منظور تصحیح قرائت نمازگزاران و ختم جمعی قرآن در حوزه ستادی و امورهای شهرستان ها از دیگر برنامه های  این شرکت در بخش فرهنگی بوده که با موفقیت انجام شد.

 صحتی استفاده از پتانسیل ارزشمند روحانیون در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق و نقش آنان در جامعه را متذکر شد و عنوان کرد: برگزاری سمینار مدیریت مصرف ویژه روحانیون ، نشست حلقه های صالحین در سراسر شهرستان یزد با همین موضوع و چاپ دعای قنوت نماز عید فطر به همراه شعار مدیریت مصرف و توزیع در مساجد شهرستان از فعالیت های حوزه فرهنگ سازی در سطح برون سازمانی بوده است.

وی افتتاح نمازخانه مدیریت برق شهرستان اشکذر، سخنرانی کارشناس ستاد اقامه نماز استان با موضوع اهمیت نماز جماعت در بین خانواده ها، غباررویی نمازخانه های ستاد وامورهای تابعه ، برگزاری دوره تفسیر قرآن کریم را به عنوان دیگر اقدامات شورای فرهنگی برشمرد.

شایان ذکر است شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق بر اساس ارزیابی وزارت نیرو توانست با اجرای برنامه های 9 گانه ابلاغی از وزارتخانه و امور شاخص در حوزه فرهنگی به دستگاه برتر در سطح کشور معرفی شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا