یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور : كارآموز سمنانی با سوء استفاده از اعتماد استادش و اخذ رمز دوم برای حساب بانكی وی، قبوض مبایل، برق و گاز خود را پرداخت كرد.

به گزارش یزدفردا:رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: با مراجعه یكی از شهروندان سمنانی و ارائه شكایت نامه با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانكی، پرونده تشكیل و تحقیقات برای شناسایی متهم آغاز شد.

سرهنگ "سید علی میر احمدی" افزود: در مراحل مقدماتی پرونده مشخص شد كه متهم با پرداخت قبض موبایل و گاز و برق مبلغ سه میلیون 950 هزار ریال از حساب شاكی سرقت كرده است.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی، هویت متهم كه جوانی 29 ساله و ساكن سمنان بود، شناسایی كه با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

به گفته این مسئول انتظامی، سارق جوان اینترنتی پس از مشاهده دلایل و مدارك محكم پرونده به سوء استفاده از اعتماد همسر شاكی كه استادش می باشد، اعتراف كرد.

میر احمدی تصریح كرد: همسر شاكی كارت عابر بانك خود را در اختیار متهم قرار داده و وی نیز با اخذ رمز دوم ، با پرداخت قبوض و خرید اینترنتی از حساب شاكی سرقت كرده است.

رئیس پلیس فتای استان سمنان با بیان اینكه متهم پس از تكمیل تحقیقات به دادسرا معرفی شد، به عموم شهروندان توصیه كرد: علت اصلی در وقوع این بزه و موارد مشابه دیگر، اعتماد نابجا به دیگران و ارائه كارت و اطلاعات بانكی به آنهاست كه می توان به راحتی و با حفظ مشخصات حساب بانكی به عنوان اطلاعاتی كاملا خصوصی از وقوع این جرایم جلوگیری كرد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا