به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح در این نشست با قدردانی از تلاش‌های آموزش‌وپرورش در حوزه‌های مختلف آموزشی، تربیتی، کسب رتبه‌های کنکور و توسعه زیرساخت‌های عمرانی، از احداث 6 مدرسه جدید در این شهرستان خبرداد.

فرماندار میبد بابیان اینکه آموزش‌وپرورش میبد در جذب کمک‌های خیری در حوزه عمرانی طی سال‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است گفت: تعدادی از این مدارس تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی برجذب کمک‌های خیری در حاشیه شهر و مناطق روستایی هم تأکید کرد و افزود: با توسعه شهرک‌ها و حرکت جمعیت دانش‌آموزی به سمت این شهرک‌ها و وجود زمین‌های مناسب در اطراف شهر باید به مناطق حاشیه شهر در توسعه زیرساخت‌های آموزشی توجه بیشتری داشت.

فرماندارمیبد همکاری همه ارگان‌ها و نهادهای زی ربط با آموزش‌وپرورش را خواستار شد و افزود: شهرداری و راه و شهرسازی می‌تواند در حوزه توسعه زیرساخت‌های آموزشی در اطراف شهر نقش مهمی ایفا کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید در حاشیه شهر برای جذب کمک‌های خیری بیش از این وقت بگذاریم افزود: برای تأمین آرامش خانواده‌ها باید زیرساخت‌های عمرانی در حاشیه شهر در حوزه آموزش‌وپرورش تقویت شود.

مدیر آموزش‌وپرورش میبد هم گزارشی از فعالیت‌های این اداره ارائه کرد.

تجزیه‌وتحلیل برنامه آماری چشم‌انداز 10 ساله آموزش‌وپرورش، مسائل و مشکلات پیش رو و ساماندهی مدارس سطح شهرستان و هنرستان هنرهای تجسمی از مباحث مطرح‌شده در این نشست بود.

در پایان از مهدیه رضایی دانش‌آموز برتر کنکور سراسری سال 94 و خانم خواجه پور مدیر دبیرستان نمونه گل محمدی و هاتفی مسئول سابق نهضت سوادآموزی با اهداء لوح تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا