مدیر دیسپاچینگ وفوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در بازدید شماری از مدیران صنعت برق گفت : یزد؛ نخستین استانی است که با تغییر ساختار آشکارسازهای قدیمی ، قابلیت اتوماسیون شدن را به آن افزوده است.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد محمد فراتی در بازدید مدیرکل مجامع عمومی ،  مدیرکل دفتر برنامه ریزی معاونت نظارت بر توزیع شرکت توانیر و و مدیران برق شهرستان اصفهان از دیسپاچینگ یزد با اشاره به توسعه اتوماسیون شبکه و کاهش خاموشی در سطح استان ، عنوان کرد: درحال حاضر 50 دستگاه ریکلوزر و 80 مجموعه آشکار ساز خطا با سرویس مخابراتی APN  اتوماسیون شده اند.

وی افزود: با تغییر در ساختار نوع قدیمی و افزوده شدن تجهیزات مرتبط توزیع نیروی برق یزد نخستین استانی است که قابلیت اتوماسیون کردن در آشکارسازهای قدیمی را با حداقل هزینه وبالاترین کیفیت انجام داده است.

فراتی یادآور شد: 130 نقطه از شبکه های استان با تجهیزات داخل و بهره گیری از سخت افزار و نرم افزار بومی اتوماسیون شده است.

وی متذکر شد: در فاز دوم ، تعداد فالت دتکتورهای منصوبه از 80 به 200 مجموعه افزوده شده که با بهره برداری از آن 8300 میلیون ریال صرفه جویی اقتصادی خواهد داشت.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد  خاطرنشان کرد: 70 داده به صورت آنلاین و از طریق همین سرویس برای فرمان وکنترل ریکلوزر ها ارسال می شود.

پس از این بازدید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان و معاونینش از مهمانسرا و ساختمان قدیمی نخستین دیزل ژنراتور برق استان نیز بازدید کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا