یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئيس پليس فتا استان البرز از شناسايي و دستگيري فردي که اقدام به برداشت غير قانوني مبلغ 5 ميليون ريال وجه نقد از حساب يکي از اقوام خود کرده بود خبر داد .

 

به گزارش یزدفردا:ناجا ،سرهنگ"نيکنام" با بيان اين مطلب گفت: در پي دريافت شکايت يکي از شهروندان مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي وي توسط فرد ناشناسي ، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس فتا استان البرز قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي هاي به عمل آمده از پرينت حساب بانکي شاکي مشخص شد که به دفعات مکرر مبالغي وجه به منظور خريد شارژ برداشت شده است.

اين مسئول انتظامي گفت : کارشناسان اين پليس با انجام کارهاي نوين اطلاعاتي و پيگيريهاي متناوب عامل برداشت هاي غير مجاز را شناسايي و طي هماهنگي با مقام قضايي متهم را دستگير کردند .

سرهنگ نيکنام گفت : پس از دستگيري متهم مشخص شد که وي يکي از بستگان شاکي مي باشد که کارت او جهت پرداخت اينترنتي قبوض در اختيار متهم بوده است که وي با سوء استفاده از اعتماد شاکي با استفاده از رمز دوم کارت اعتباري اقدام به برداشت وجه به صورت غير قانوني کرده است .

رئيس پليس فتا البرز در توصيه به شهروندان خاطرنشان کرد: از آنجا که احتمال سوء استفاده از اطلاعات حساب بانکي توسط اشخاص حتي نزديکان نيز متصور است ، در حفظ و نگهداري اطلاعات حساب بانکي خود دقت کرده و از در اختيار گذاشتن رمز کارت هاي اعتباري به ديگران جدا خودداري کنيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا