سعید فتحی سرپرست یزد فردا طبس / معاون سپاه خراسان جنوبی گفت: مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) همراه با سخنرانی دادستان کل کشور، در آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس برگزار می‌شود.
 به نقل از خبرگزاری شبستان، علی قاسمی اظهار داشت: مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) همزمان با ۱۳ خرداد، در محل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس و با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اعزام کاروان‌های زیارتی برای شرکت در مراسم سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) در تهران، خاطرنشان کرد: امسال به دلیل کمبود منابع مالی این سهمیه به 2500 نفر کاهش یافته که این افراد در روز ۱۲ خرداد و به‌وسیله ۵۵ دستگاه اتوبوس به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند که کاروان‌های اعزامی در طول مسیر، امامزادگان طبس، قم، جمکران و مشهد مقدس را زیارت می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به دریافت مبلغ ۵۰ هزار تومان از هر زائر، یادآور شد: مسئولیت تهیه اتوبوس برای اعزام زائران بر عهده استانداری است اما تاکنون به دلیل کمبود منابع مالی این کار انجام نشده و کار بر روی زمین مانده است؛ براساس سال‌های گذشته هزینه ایاب و ذهاب بر عهده استانداری و هزینه تغذیه و 3 روز اسکان در تهران بر عهده سپاه کل کشور است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا