معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت : اگر به سازمانهاي مردم نهاد در مراحل اوليه شكل گيري تشكل، مشاوره صحيح داده شود اين نهادهاي مردمي مي توانند بسيار راحت تر اهداف و برنامه هاي خود را در راستاي مشاركت بيشتر در جامعه و استفاده از تمام ظرفيتهاي خود دنبال نمايند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد عصر دوشنبه 11 خرداد ماه دومین جلسه هيأت نظارت بر سازمانهاي مردم نهاد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مديركل و كارشناسان امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، نماينده سازمانهاي مردم نهاد و افراد عضو این هيأت نظارت در دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.
"محمدعلي طالبي" در اين جلسه ضمن تبريك ولادت امام زمان (عج) اظهار داشت : اهداف، موضوع فعاليت و شيوه اجرا در اساسنامه تشكلهاي مردمي بايد به صورت شفاف و واضح مشخص شود و شايسته است اگر نمايندگان سازمانهاي مردم نهاد در اين زمينه نيازمند مشاوره و افزايش آگاهي هستند، كارشناسان دفتر اموراجتماعي و فرهنگي استانداري يزد و نمايندگان سازمانهاي مردم نهاد به آنها مشاوره لازم را ارائه دهند.
در ادامه جلسه هيأت نظارت بر سازمانهاي مردم نهاد، اساسنامه چند تشكل مردمي مورد بررسي و تبادل نظر افراد حاضر در جلسه قرار گرفت و به 2 سازمان مردم نهاد و 2 نمايندگي تشكلهاي مردمي در استان مجوز فعاليت داده شد.






سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا