معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و رئیس خزانه منعین استان یزد  با اشاره به اینکه در راستای سیاست وزارت امور اقتصادی و دارایی از ابتدای امسال اجرای حسابداری تعهدی در دستگاههای اجرایی استان آغاز شده است  خواستار  تلاش و کوشش ذیحسابان برای اجرایی و عملیاتی شدن کامل این طرح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " سعید نورایمانی " در  نشستی در جمع ذیحسابان استان افزود: اجرای این طرح با قوت ادامه دارد و ما از ذیحسابان و مدیران دستگاهها می خواهیم که برای اجرای آن تمام تلاش خود را به کارگیرند.

وی با بیان اینکه برخی دستگاهها از زیر ساخت های لازم برای اجرای این طرح برخوردار نیستند ، به روز رسانی امکانات و تجهیزات بخش مالی دستگاههای اجرایی استان را برای اجرای حسابداری تعهدی ضروری دانست.

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد تصریح کرد: این اداره کل در راستای اجرای حسابداری تعهدی تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت و آمادگی داریم برای رفع مشکلات پیش رو تلاش کنیم.

وی همچنین مجموعه مالی استان را توانمند خواند و ذیحسابان را مدیران مالی دستگاهها برشمرد  و گفت: ذیحسابان، اجرای حسابداری تعهدی را مدیریت کنند تا به نحو مناسب در دستگاهها عملیاتی شود.

وی در بخش دیگری از سخناشن خواستار ارتقای سطح دانش ذیحسابان و آشنایی آنها با علم روز حسابداری با شرکت در دوره های آموزش تخصصی شد.

اجرای حسابداری تعهدی ابتدای سالجاری به صورت آزمایشی در 10 دستگاه اجرایی استان آغاز شد.

در  نشست ذیحسابان استان یزد در خصوص فصول هشتگانه اعتبارات هزینه ای دستگاههای اجرایی استان بحث و تبادل نظر شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا