کمیته اجرایی نخستین جشنواره فیلم سه دقیقه با ورزش با مدیرکل صداو سیمای مرکز یزد دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، طوبی مازارزاده معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان به همراه ابولقاسم ابوترابی زارچی دبیر و شهین اسلامی عضو کمیته اجرایی نخستین جشنواره فیلم سه دقیقه با ورزش با احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد دیدار کردند.

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این دیدار گفت: نخستین جشنواره فیلم سه دقیقه با ورزش با هدف ترویج فرهنگ ورزش در بین مردم، ایجاد فضایی برای حضور جوانان و بروز استعدادها ، تعامل بین مردم به خصوص هنرمندان و مجریان امر ورزش در جامعه، شناسایی ایده‎‎ها و نقطه نظرات در راستای بهتر شدن ورزش استان، آشنایی با مشکلات موجود در ورزش و تلاش برای رفع آنها برگزار خواهد شد.

مازارزاده افزود: به دنبال این هستیم با همکاری رسانه ها به خصوص صداوسیما با اطلاع رسانی دقیق زمینه حضور بیشتر علاقمندان را فراهم و شاهد حضور چشمگیر هنرمندان و علاقمندان در این جشنواره باشیم.

ابوترابی دبیر جشنواره سه دقیقه با ورزش هم در این نشست پیشنهاداتی را برای مشارکت و تعامل صدا و سیما در امر برگزاری این جشنواره ارائه نمود.

در پایان  پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای استان یزد ضمن بیان مطالبی در مورد وظایف مسئولین و خانواده ها در قبال جوانان امروز عنوان داشت: صدا و سیما می تواند در امر اطلاع رسانی و مشارکت در ساخت فیلم های ورزشی و همچنین حمایت از فیلم نامه های برتر کشور با در نظر گرفتن ضوابط سازمان صداو سیما با جشنواره سه دقیقه با ورزش همکاری لازم داشته باشد .

وی افزود: برگزاری این جشنواره کار ارزنده و قابل تحسین است که صداوسیما هرگونه همکاری در جهت بهتر برگزار شدن این جشنواره را انجام خواهد داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا