حسین عسگری رکابزن تیم پیشگامان کویر یزد گفت: تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان از سطح بالایی برخوردار است و رقابت اصلی در بین تیم های ایرانی است.
 به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان به نقل از ستاد خبری سی امین دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای بین المللی ایران – آذربایجان، حسین عسکری پس از احراز عنوان قهرمانی مرحله چهارم تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان، اظهار داشت: تیم ما در چهار مرحله گذشته عملکرد خوبی داشته و من هم با کمک هم تیمی هایم موفق شدم در مرحله چهارم مقام اول را کسب کنم.

وی افزود: تیم های ایرانی حاضر در این دوره از تور از توانایی بالای برخوردارند و در مراحل قبل نشان دادند از لحاظ فنی از تیم های خارجی سر تر هستنند و امیدوارم در مراحل بعدی نیز این روند ادامه پیدا کند.

عسگری گفت: رکابزنان ما با توجه به موقعیت جاده و مسیر موفق شدند از دیگر رقبا فاصله بگیرند و این باعث شد تا من و همه رکابزنان پیشگامان زود تر از خط پایان عبور کنیم.

دوچرخه سوار با سابقه تیم پیشگامان کویر یزد عنوان کرد: من سعی میکنم در همه مراحل نمایش خوبی داشته باشم و موفق شوم با زمان کمتر از خط پایان عبور کنم و در مراحل بعدی هم با تمام قدرت به کار خود ادامه خواهم داد.

گفتنی است در مرحله چهارم تور سی ام که به مسافت ۲۰۸ کیلومتر برگزار شد، حسین عسکری زودتر از حریفان به خط پایان رسید و فاتح این مرحله شدند.

همچنین آروین معظمی گودرزی و امیر زرگری هم تیمی های عسکری در تیم پیشگامان با همین زمان مشابه ولی با اختلاف زمان صدم ثانیه ای دوم و سوم شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا