مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری نخستین آزمون ادواری سنجش مهارت برای متقاضيان آزاد استان در سال 94 خبرداد .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری نخستین آزمون ادواری سنجش مهارت برای متقاضيان آزاد استان در سال 94 خبرداد .

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد حبیب ا... کارگر با اعلام این خبر گفت : نخستین دوره آزمون ادواری، روز جمعه 8 خردادماه و به صورت هماهنگ کشوری در استان یزد برگزار شد.

وی در ادامه ابراز کرد : این آزمون در 58 حرفه و با حضور 324 متقاضی در 10حوزه امتحانی برگزار شد که از این تعداد 284 نفر مرد و 40 نفر زن بودند.

کارگر یادآور شد : آزمون بصورت کتبی و عملی بوده و شرکت کنندگان در آزمون بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت کردند و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز می توانند در آزمون های عملی شرکت کنند.

کارگر زمان اعلام نتایج آزمون کتبی ده روز پس از آزمون اعلام کرد و خاطر نشان کرد :شرکت کنندگان می توانند از تاریخ 20-03-94 با مراجعه به وب سایت اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان به نشانیHttp://yazdtvto.ir  (منوی دسترسی سریع- اعلام نتیجه وکارت آزمون)از نتایج خود اطلاع یابند.

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان خاطر نشان کرد : دواطلبین پس از قبولی در آزمون کتبی می توانند براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا