رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی وحرفه ای از بروز رسانی صدور گواهینامه مهارت الکترونیکی در استان یزد خبر داد.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی وحرفه ای از بروز رسانی صدور گواهینامه مهارت الکترونیکی در استان یزد خبر داد.

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد  ، سعید پرویزی  ضمن اعلام این خیر افزود:  پس از تفویض اختیار صدور گواهینامه الکترونیکی به استان در تاریخ 20 اردیبهشت سال جاری و پس از پالایش افرادی که در آزمونهای ادواری مختلف فنی و حرفه ای قبول شده اند،صدور گواهینامه مهارت الکترونیکی آنان در کمتر از دوهفته به روز شد.

 وی با اشاره به پرداخت هزینه صدور گواهینامه توسط 3180  نفر در ادوار مختلف آزمون تا پایان اردیبهشت ماه سال 94، اذعان داشت: این افراد پس از پالایش ، گواهینامه های مهارت خود را بصورت آنلاین از طریق شبکه اینترنت دریافت کرده اند.

 پرویزی خاطرنشان کرد: از سال 92 تا کنون  نیز بیش از 12000  نفر در سامانه صدور گواهینامه  اقدام به پرداخت هزینه صدور گواهینامه مهارت کرده اند که گواهینامه الکترونیکی آنان صادر و جهت توزیع به مراکز آموزش فنی و حرفه ای سراسر استان ارسال گردیده است.

 وی همچنین در خصوص اجرای طرح صدور گواهینامه مهارت الکترونیکی در استان گفت: اجرای طرح فوق افزایش رضایتمندی شهروندان و مراجعه کنندگان به مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان را در پی داشته است .

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی وحرفه ای در پایان اضافه کرد: از مزایای صدور آنلاین و الکترونیکی گواهینامه مهارت ، دسترسی سریع ارباب رجوع و دستگاههای دیگر نظیر آموزش و پرورش و سازمان تامین اجتماعی به اطلاعات گواهينامه مهارتی افراد جهت کاهش هزینه های رفت و آمد ، کاهش بروکراسی اداری و خدمت رسانی آنلاین به مراجعان ، می باشد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا