یزدفردا "سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری فرد جوانی که با سوء استفاده از اعتماد دوست خود اقدام به خریدید 1000 شارژ تلفن همراه كرده بود خبر داد.

به گزارش یزدفردا:سرهنگ "قاسم جعفریان" در تشریح این خبر گفت : در پی مراجعه حضوری احدی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب وی موضوع به طور ویژه در دستور كاراگاهان این پلیس قرار گرفت .

سرهنگ"قاسم جعفریان" افزود: با بررسی سرنخ های به دست آمده مشخص گردید کلیه مبالغ کسر شده صرف خرید شارژ به صورت اینترنتی شده است که با استفاده از اقدامات تخصصی برداشت کننده شناسایی و به این پلیس احضار شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که از دوستان و همكلاسی های دانشگاهی شاکی بود پس از مواجه شدن با مستندات پرونده چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و عنوان كرد: با شاكی در دانشگاه هم خانه بودم و اطلاعات كارت دوستم را با با سوء استفاده از اعتمادی كه به من داشت بدست آوردم و به از این طریق به وسیله سامانه های خرید اینترنتی اقدام به خرید 1000 شارژ تلفن همراه كردم.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن بیان این مطلب كه مبلغ 20 میلون ریال از این طریق توسط متهم از حساب شاكی برداشت شده است، ازشهروندان خواست هرگز اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و چنانچه ناچار به اینجام اینکار شدند بلافاصله نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا