یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیس استان یزد:نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در مراسم آزاد سازی خرمشهر گفت: پیروزی ما در انقلاب اسلامی و همه دست آوردهای انقلاب اسلامی نتیجه تبعیت از امام و ولایت فقیه است.

به گزارش یزدفردا: آیت الله "ناصری" نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در مراسم سالروز حماسه سوم خرداد که در تیپ الغدیر یزد برگزار شد گفت: خداوند متعال در این قرن، امام عزیز را به عنوان نایب امام زمان مبعوث کرد و ملت ایران را از بندگی و اسارت بیرون آورد و کشور ایران را از شر بردگی نجات داد.

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه استعدادهای ایران در زمان امام خمینی (ره) شکوفا شد گفت: در این زمان بود که درک و فهم و قدرت عقل به ملت ایران عنایت شد و امام بصیرت و آگاهی را به ملت ایران نشان داد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) راه استقلال ، آزادی و مستقل زیستی را به ما آموخت و به ما فهماند که برده آمریکا و متصل به غرب نباشیم و بندگی آنها را نکنیم .

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه در زمان قبل از انقلاب همه امکانات و استعدادهای ما، در دست بیگانگان بود تصریح کرد: در ایران در آن موقع فقر و فساد ترویج می شد و مجالس فساد و فحشای اسرائیل در ایران بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با آمدن امام خمینی (ره)، این مرد الهی، وجدان ملت ایران آگاه شد ادامه داد: امام خمینی (ره) رهبر و بنیانگذار انقلاب اسلامی جنگ را مدیریت کرد و مردم ایران با الگوپذیری از امام حسین (ع)بیش از 8 سال مقاومت کردند تا انقلاب پیروز شد؛ هر چند که در این راه شهدای زیادی دادیم.

وی گفت: فتح خرمشهر در سوم خرداد نشان داد که هر دژ محکمی به یاری خدا در دست رزمندگان اسلام شکسته خواهد شد و در این جنگ پیشرفت های بسیاری در مسائل نظامی به دست آوردیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در پایان ضمن تاکید بر پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: همه پیروزی ما در انقلاب به خاطر این بود که تحت فرمان و تبعیت امام و ولایت فقیه بودیم.

در پایان این مراسم از تعدادی از جانبازان و خانواده های شهداء جنگ تحمیلی قدردانی به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا